Odaberite

Oporezivanje

Pogledajte sve savete za optimizaciju oporezivanja voznog parka
Pooštravanjem ekološkog nameta uvedena su dva nova poreza koja su zamenila nekadašnji porez na službena vozila: godišnji porez na emisiju CO2 i godišnji porez na starost vozila, porezi koji se odnose na registraciju, zadržavanje trenutnih pogodnosti, obračun ukupnih troškova vlasništva i povraćaj PDV-a, proširenje zone sa niskim emisijama: analiziramo poresku politiku koja se odnosi na službena vozila za 2023. godinu i predlažemo vam kako da uz našu ponudu Toyota vozila to pretvorite u prednost svoje kompanije.
Aktuelne informacije su samo indikativne i podložne su promenama u skladu sa propisima. Za detaljnije informacije se obratite svom računovođi ili savetniku.

Iskoristite izuzeće od carine na težinu Toyotinih elektrifikovanih modela vozila

Naknada za radnu težinu – propis koji je stupio na snagu kao deo Zakona o finansijama za 2021. godinu, poznat i kao „namet na težinu“ – ima za cilj da podstakne preduzeća da kupuju lakša i ekološki prihvatljivija vozila, s nižom emisijom CO2. Ekološke dažbine se ne odnose na električna vozila, vozila na vodonik, hibridna vozila i plag-in hibride, čiji je domet u električnom režimu rada u gradu veći od 50 km.

Na ovaj način vam elektrifikovana Toyotina vozila dodatno omogućavaju povoljno oporezivanje prilikom registracije vozila. To zapravo pokriva ogromnu većinu vozila čija je težina manja od 1.800 kg (1) i koja stoga ne podležu propisima o carini po osnovu težine. Pored toga, Toyotini plag-in hibridi ili Toyota Mirai, vozilo na vodonik, mogu da budu potpuno oslobađeni od troškova carine na težinu u stanju spremnom za vožnju.

Imajte na umu da se naknada za težinu, kao i ekološka naknada, ne odnosi na višenamenska vozila.