Odaberite

POMOĆ NA PUTU

Toyota Eurocare. Vi vozite, Toyota brine. Imate li bilo kakav problem, u bilo koje vreme sa svojom Toyotom?

Ukoliko se nalazite u Srbiji, pozovite: 0800 200 987 

Ukoliko se nalazite u inostranstvu, pozovite: +381 11 20 90 987

Toyota Eurocare pomoć na putu

Besplatna usluga pomoći na putu. Kao deo svoje posvećenosti zadovoljstvu stranaka Toyota s velikim zadovoljstvom nudi svojim strankama usluge Toyota Eurocare. Poznati Toyota kvalitet u kombinaciji sa stručnošću i prednostima koje nudi Toyota Eurocare osiguraće Vam potpunu opuštenost na putu. 

Toyota Eurocare u slučaju:

• mehaničkog kvara

• saobraćajne nesreće

• ostanka bez goriva

• praznog akumulatora

• probušene gume

• izgubljenih ili zaključanih ključeva

• ...

Kartica Toyota Eurocare

Toyota Eurocare namenjena je pružanju pomoći kada je ona potrebna. Da biste se upoznali sa svim detaljima i pogodnostima proučite knjižicu koju imate u vozilu ili knjižicu preuzmite s ovih stranica

Svoje vozilo redovno održavajte kod ovlašćenog Toyota partnera. Na taj način ćete najviše učiniti u izbegavanju problema u vožnji. Neplaćanje ove usluge prethodno se proverava u sistemu Toyota Eurocare. Ne preduzimajte ništa bez prethodnog obaveštavanja Toyota Eurocare radi dobijanja njihovog odobrenja.

Opšti uslovi

• Trajanje pokrivenosti

Toyota Eurocare 24h besplatna pomoć na putu važi 3 godine od datuma iporuke (početka važenja garancije).

Do 10 godina Toyota Eurocare 24h besplatne pomoći na putu

Nakon isteka opštih uslova, imate mogućnost da uz Toyota Relax program produžite trajanje Toyota Eurocare 24h besplatne pomoći na putu.

Kada dođe vreme za servis, sve što je potrebno da uradite jeste da dovezete svoju Toyotu u ovlašćeni servis i vaš Toyota Relax program u okviru koga se nalazi Toyota Eurocare, će biti produžen do sledećeg redovnog servisa

• Pokrivena vozila

Sva nova Toyota vozila koja su prodata kroz mrežu ovlašćenih partnera u Srbiji (posle 01.09.2006), uz sledeće izuzetke:

• Lokalno prerađena vozila bez odobrenja proizvođača (ambulantna kola, mrtvačka kola, ...),

• Za taksi vozila i vozila auto škole usluge će biti ograničene na popravke na putu i vuču vozila.

• Za više detalja proučite knjižicu koju ste dobili s vozilom ili navedenu preuzmite s ovih stranica.

 

Sedam brzih saveta za sistem Toyota Eurocare

• Vaše ime i broj šasije vašeg vozila

To su elementi potrebni za vaše prepoznavanje i prepoznavanje vaših prava. 

• Broj telefona ili faksa na kojem vas možemo kontaktirati

Da biste dobili povratnu informaciju o pokrenutim akcijama. 

• Mesto na kojem se nalazi vaše vozilo

Da bi vas osoba koja vam dolazi u pomoć mogla naći. 

• Model i broj šasije vašeg vozila

Radi procene potrebne opreme i/ili delova. 

• Registarska oznaka i boja vašeg vozila

Radi jednostavnog prepoznavanja na mestu događaja. 

• Opis problema

S više podataka o samom problemu lakše možemo naći rešenje. 

• Ostali saveti