Odaberite

Često postavljana pitanja - FAQ

Vožnja u Toyoti nikada nije bila bolja, a uz MyToyota povezane usluge iskustvo postaje još lepše, tako da vam je sve udobno i pod kontrolom, bez obzira gde vas put odvede.

Tehnologija ne mora da vas plaši. Imamo odgovor na sva vaša pitanja vezana za MyToyota povezane usluge.

Uz aplikaciju MyToyota povezane usluge vaš automobil neprimetno komunicira sa spoljnim svetom. Možete da vozite efikasnije i inteligentnije. Učinili smo to što jednostavnijim i intuitivnijim, ali sigurni smo da još uvek imate pitanja. Rado ćemo odgovoriti na njih.

Ako kupite polovnu Toyotu koja podržava povezane usluge, moći ćete da aktivirate povezane usluge direktno iz aplikacije MyToyota, s obzirom da možete dokazati fizički pristup automobilu (pomoću tačne kilometraže ili skeniranja QR koda). Posetite svog prodavca i prenesite vlasništvo nad automobilom na svoje ime kako biste uživali u punoj funkcionalnosti aplikacije.

Povezane usluge se sastoje od aplikacije MyToyota na vašem mobilnom uređaju i sistema Multimedia u vozilu. Svaki paket sadrži sopstveni skup funkcija koje vožnju čine bezbednijom i zabavnijom, kako u automobilu tako i van njega.

Aplikacija MyToyota vam omogućava da komunicirate sa svojim automobilom, gde god da se nalazite. Možete planirati putovanja, locirati parkirani automobil, pronaći informacije o tome kada vaš automobil treba da se servisira, proverite podatke o svom vozilu i primate druga važna obaveštenja o automobilu, i da daljinski konntrolišete rad klima uređaja, proverite da li su vrata zatvorena, ili dobiti obaveštenje da su uključena trepćuća svetla.

Multimedia vam omogućava da povežete svoj pametni telefon (kompatibilan sa sistemima iOS i Android) sa svojim automobilom*. Vaše omiljene aplikacije, kao što su Spotify, WhatsApp, Audible, Google Maps i Waze, mogu se koristiti u automobilu i kontrolisati uz pomoć aplikacija Siri Voice Assist ili OK Google. Multimedia vam takođe daje pristup korisnim informacijama kao što su saobraćajna upozorenja u realnom vremenu i upozorenja na kamere za kontrolu brzine, i omogućava vam da u navigaciji pretražujete zanimljive lokacije.

*za pojedine modele

Za više detalja o dostupnosti funkcija u zavisnosti od modela, molimo kontaktirajte ovlašćenog prodavca ili proverite informacije na našoj lokalnoj Toyota/Lexus veb stranici.

Pomoću naloga MyToyota možete da upravljate svojim multimedijalnim sistemom i dobijate korisne informacije o automobilu koristeći aplikaciju My Toyota i Customer Portal/Personal sajt.

Aplikacija MyToyota je vezana za identifikacioni broj vozila (VIN) automobila i vlasnika automobila, tako da ćete jedino vi moći da koristite povezane usluge za taj automobil.

Da, povezane usluge se mogu dodati na više naloga, ali su aktivne samo na jednom nalogu u isto vreme.

Povezane usluge se sastoje od aplikacije MyToyota i sistema Mmultimedia. Svaki paket poseduje sopstveni skup funkcija i mora se posebno aktivirati.

Brz način da se uverite da li su povezane usluge aktivne jeste da proverite da li su detalji o vašem poslednjem putovanju prikazani na početnom ekranu aplikacije.

Ako niste sigurni da li su vaše povezane usluge aktivirane, prvo izaberite odgovarajući automobil iz liste 'My Garage', a zatim kliknite na 'Connected Services Center'. Tada ćete videti sve dostupne usluge za automobil i njihov status aktivacije. Zatim pratite tok da biste aktivirali povezane usluge koje su dostupne za vaše vozilo.

Da biste aktivirali 'Toyota Online', povežite svoj pametni telefon sa automobilom, koristeći blutut ili Wi-Fi povezivanje, a zatim kliknite na karticu 'Setup'. Odatle kliknite na karticu 'Online', zatim na karticu 'Toyota Online' i izaberite postojeći nalog. Zatim unesite svoje MyToyota akreditive.

Unošenjem vaših podataka započinje vaš period od tri godine besplatne usluge. Možete da proverite datum isteka vaše pretplate na multimediji preko korisničkog portala.

Ukoliko nemate postojeći nalog, možete ga direktno kreirati u svom automobilu, tako što ćete izabrati opciju 'New account'.

Na vozilima opremljenim sistemom Toyota Smart Connect, možete lako da skenirate QR kod generisan na glavnoj jedinici pomoću aplikacije MyToyota ili da ga unesete ručno u aplikaciju. Zatim aktivirajte pametne usluge u centru povezanih usluga u aplikaciji MyToyota.

 

Za više informacija pogledajte naše vodiče sa uputstvima.

- Otkažite pretplatu na povezane usluge i uklonite automobil sa svog MyToyota naloga u aplikaciji

- Uklonite korisnički profil sa glavne jedinice multimedije

   Nemojte brisati svoj nalog, jer svi budući Toyotini automobili koje možda budete imali mogu biti dodati na nalog. Ne zaboravite da obavestite novog vlasnika automobila da je vozilo opremljeno povezanim uslugama.

Povezane usluge će prestati da rade ako se identifikacioni broj vozila (VIN) ukloni sa vašeg naloga.

Povezane usluge su uključene u cenu prilikom kupovine bilo kog Toyotinog vozila kompatibilnog sa povezanim uslugama, i to u periodu od deset godina.

Povezane usluge za vozila opremljena sistemom Smart Connect su obuhvaćene periodom od četiri godine. 

Povezane usluge aplikacije MyToyota će funkcionisati 10 godina. Toyota će snositi troškove prenosa podataka koji se koriste za pružanje povezanih usluga tokom 10 godina, ali će aplikacija MyToyota funkcionisati čak i bez povezanih usluga.

Da i ne. Automobil se može dodati na više naloga, ali u datom trenutku samo jedan može pristupiti povezanim uslugama ili bilo kojim drugim ličnim podacima.

Nalog se razmenjuje između aplikacije MyToyota i korisničkog portala. Na obe platforme nalog se može kreirati sa ekrana za registraciju. Posle kreiranja naloga dobićete aktivacionu e-poštu koju morate da potvrdite da biste mogli da pristupite svom nalogu i dodate svoje vozilo(a).

Svojim podešavanjima Preavila korišćenja (ToU) možete upravljati preko odeljka 'Data Privacy Portal' na svom nalogu.

Možete pogledati  Obaveštenje o privatnosti u odeljku 'Data Privacy Portal' na svom nalogu.

Povezane usluge obuhvataju standardne usluge i usluge daljinske kontrole.

Standardne usluge uključuju naš širok izbor digitalnih funkcija osmišljenih da osiguraju vašu sigurnost, privatnost i udobnost dok ste u pokretu. Budite informisani o lokaciji svog automobila, nivou napunjenosti baterije, načinu i istoriji vožnje, svetlima upozorenja i još mnogo toga. Podelite lokaciju svog automobila sa prijateljima i voljenim osobama u vašoj mreži.

Daljinske usluge vam omogućavaju da daljinski pristupite svom vozilu kako biste izmenili različita podešavanja i prilagodili ih svojim potrebama. Pristupite svim osnovnim postavkama za optimizaciju vašeg iskustva u vožnji.

Budite korak ispred tokom vožnje uz pomoć brojnih funkcija, i stići ćete pravovremeno na svoje odredište. Pratite različite događaje na putu i ​​pronađite dostupne benzinske pumpe i parking mesta (na ulici ili van nje). Vozite bez brige uz ažuriranu internet navigaciju.

Osiguranje zasnovano na korišćenju (Usage Based Insurance - UBI) uzima u obzir vaše vozačke navike i vozaču daje rezultat na osnovu tih navika. Vozač može biti nagrađen za bezbedniju i ravnomerniju vožnju sa uštedama na premiji prilikom obnavljanja osiguranja. To je zabavan način da postanete bolji vozač i uštedite novac. Za više o UBI pogledajte: https://www.toyota-europe.com/finance-insurance/usage-based-insurance

Osiguranje punih hibrida (Full Hybrid Insurance - FHI) vas podstiče da na najbolji način iskoristite svoj hibridni automobil i nagrađujete vas za bezbednu vožnju u električnom režimu sa uštedom na premiji prilikom obnavljanja osiguranja. Za više o FHI pogledajte: https://www.toyota-europe.com/finance-insurance/full-hybrid-insurance

Vi sami odlučujete koje podatke delite sa Toyotom. To možete kontrolisati u bilo kom trenutku na portalu gde su navedeni detalji o privatnosti podataka, a možete i povući svoju saglasnost kada to želite.

Da biste dodali automobil, kliknite na 'Add Vehicle' na početnoj stranici, ili, ako već imate vozilo, kliknite na ikonu 'My Garage' u gornjem desnom uglu dugmeta 'add'.

Da biste izbrisali i uklonili automobil sa liste, idite na 'My Garage', skrolujte na dole i kliknite na „Remove Vehicle“.

U aplikaciji MyToyota prvo izaberite svoj automobil sa liste 'My Garage', a zatim kliknite na 'Connected Services Center'. Potom pratite postupak da biste aktivirali povezane usluge koji su dostupni za vaše vozilo.

 

U slučaju da jedan ili više povezanih automobila u listi 'My Garage' još uvek nije aktiviran, svaki put kada se prijavite u aplikaciju bićete preusmereni na ekran sa dobrodošlicom da biste aktivirali povezane usluge. Ako preskočite ovaj korak, uvek možete da aktivirate aplikaciju  kasnije, prateći navedeni postupak.

 

Za više informacija pogledajte naše vodiče za upotrebu.

 

Napomena: u postupku aktivacije moraćete da prihvatite Pravila korišćenja i da potvrdite saglasnost za Obaveštenje o privatnosti.

Ako želite trajno da trajno zaustavite povezane usluge u MyToyota aplikaciji, najpre izaberite određeni automobil iz liste 'My Garage', zatim kliknite na 'Connected Services Center'. Potom pratite postupak da biste deaktivirali usluge.

 

Za više informacija pogledajte naše vodiče za upotrebu.

Aplikacija MyToyota vam omogućava da komunicirate sa svojim automobilom, gde god da se nalazite. Jednostavna je za korišćenje i pružiće vam brojne, jedinstvene funkcije koje unapfređuju vaša putovanja. Možete planirati putovanja, locirati parkirani automobil, pronaći informacije o tome kada vaš automobil treba da se servisira, proverite podatke o svom vozilu i primate druga važna obaveštenja o automobilu, i da daljinski kontrolišete rad klima uređaja, proverite da li su vrata zatvorena, ili dobite obaveštenje da su uključena trepćuća svetla.

Red od pet ikona sa leva na desno odnose se na: Automobil - Mape - Obaveštenja - Nalog - Podrška

Povezanim uslugama možete pristupiti u bilo kom trenutku. Podaci o automobilu se šalju u aplikaciju kada je motor isključen. Moći ćete da vidite detalje svog poslednjeg putovanja nakon što se motor isključi. Pokrivenost internet mrežom za prijem mobilnih podataka je neophodnna za slanje podataka, tako da možda neće raditi u podzemnim objektima.

Povezane usluge se sastoje od aplikacije MyToyota na vašem mobilnom uređaju i sistema Multimedia u vozilu. Svaki paket sadrži sopstveni skup funkcija koje vožnju čine bezbednijom i zabavnijom, kako u automobilu tako i van njega.

Aplikacija MyToyota vam omogućava da komunicirate sa svojim automobilom, gde god da se nalazite. Možete planirati putovanja, locirati parkirani automobil, pronaći informacije o tome kada vaš automobil treba da se servisira, proverite podatke o svom vozilu i primate druga važna obaveštenja o automobilu, i da daljinski konntrolišete rad klima uređaja, proverite da li su vrata zatvorena, ili dobiti obaveštenje da su uključena trepćuća svetla.

Multimedia vam omogućava da povežete svoj pametni telefon (kompatibilan sa sistemima iOS i Android) sa svojim automobilom*. Vaše omiljene aplikacije, kao što su Spotify, WhatsApp, Audible, Google Maps i Waze, mogu se koristiti u automobilu i kontrolisati uz pomoć aplikacija Siri Voice Assist ili OK Google. Multimedia vam takođe daje pristup korisnim informacijama kao što su saobraćajna upozorenja u realnom vremenu i upozorenja na kamere za kontrolu brzine, i omogućava vam da u navigaciji pretražujete zanimljive lokacije.

*za pojedine modele

Aplikacija MyToyota vam omogućava da uvek budete povezani sa svojim automobilom, dok vam korisnički portal/lični sajt daje mogućnost da dobijate detaljnije preglede, preuzmete uputstva za upotrebu i omogućite druge multimedijalne funkcije (ažuriranja mape, Wi-Fi paket, itd.).

 

Neke od funkcija su dostupne i u aplikaciji MyToyota i na korisničkom portalu/ličnom sajtu (veb sajt) i koriste iste podatke za prijavu, npr. onlajn rezervacija usluga ili pregled istorije servisnih usluga.

Kada bude aktiviran, režim privatnosti će se primenjivati na sve usluge koje se oslanjaju na geolokaciju, na potpuno hibridno osiguranje, osiguranje zasnovano na korišćenju, Find My Car i analitiku vožnje. Kada je režim privatnosti aktivan, ove usluge će biti nedostupne, ili to može uticati na njihov kvalitet i tačnost.

Režim privatnosti je dostupan u aplikaciji MyToyota u okviru odeljka 'My Garage'. Na početnoj stranici na vrhu kliknite na 'My Garage', a zatim na 'Privacy Mode'. Tamo možete uključiti ili isključiti režim privatnosti.

Ako je vaše vozilo opremljeno sistemom Smart Connect, status režima privatnosti moći ćete da vidite samo preko aplikacije. Uključivanje/isključivanje mora se obaviti preko multimedijalnog sistema vozila.

Status režima privatnosti (aktivan ili neaktivan) ostaje onakav kakav ste podesili sve dok ne odlučite da ga promenite. Možete da proverite trenutni status podešavanja režima privatnosti preko svog naloga u aplikaciji MyToyota ili na korisničkom portalu.

Pomoću naloga MyToyota možete da upravljate svojim multimedijalnim sistemom i dobijate korisne informacije o automobilu koristeći aplikaciju My Toyota i Customer Portal/Personal sajt.

Aplikacija MyToyota je vezana za identifikacioni broj vozila (VIN) automobila i vlasnika automobila, tako da ćete jedino vi moći da koristite povezane usluge za taj automobil.

Povezane usluge se sastoje od aplikacije MyToyota i sistema Mmultimedia. Svaki paket poseduje sopstveni skup funkcija i mora se posebno aktivirati.

Brz način da se uverite da li su povezane usluge aktivne jeste da proverite da li su detalji o vašem poslednjem putovanju prikazani na početnom ekranu aplikacije.

Ako niste sigurni da li su vaše povezane usluge aktivirane, prvo izaberite odgovarajući automobil iz liste 'My Garage', a zatim kliknite na 'Connected Services Center'. Tada ćete videti sve dostupne usluge za automobil i njihov status aktivacije. Zatim pratite tok da biste aktivirali povezane usluge koje su dostupne za vaše vozilo.

Da biste aktivirali 'Toyota Online', povežite svoj pametni telefon sa automobilom, koristeći blutut ili Wi-Fi povezivanje, a zatim kliknite na karticu 'Setup'. Odatle kliknite na karticu 'Online', zatim na karticu 'Toyota Online' i izaberite postojeći nalog. Zatim unesite svoje MyToyota akreditive.

Unošenjem vaših podataka započinje vaš period od tri godine besplatne usluge. Možete da proverite datum isteka vaše pretplate na multimediji preko korisničkog portala.

Ukoliko nemate postojeći nalog, možete ga direktno kreirati u svom automobilu, tako što ćete izabrati opciju 'New account'.

Na vozilima opremljenim sistemom Toyota Smart Connect, možete lako da skenirate QR kod generisan na glavnoj jedinici pomoću aplikacije MyToyota ili da ga unesete ručno u aplikaciju. Zatim aktivirajte pametne usluge u centru povezanih usluga u aplikaciji MyToyota.

 

Za više informacija pogledajte naše vodiče sa uputstvima.

Detalji naloga su isti i za aplikaciju MyToyota i Customer Portal. Lozinka se može promeniti na obe platforme.

Da biste promenili svoju lozinku, možete da odete na stranicu za prijavljivanje i izaberete 'Forgot Password'. 

Prodavac mora da potvrdi vaš identitet kako bi sprečio da neovlašćena lica imaju pristup ličnim podacima Toyotinih kupaca.

Od vas se samo traži da posetite svog prodavca jer je zaštita ličnih podataka kupaca Toyotin prioritet.

Povezane usluge su uključene u cenu prilikom kupovine bilo kog Toyotinog vozila kompatibilnog sa povezanim uslugama, i to u periodu od deset godina.

Povezane usluge za vozila opremljena sistemom Smart Connect su obuhvaćene periodom od četiri godine. 

Povezane usluge će prestati da rade ako se identifikacioni broj vozila (VIN) ukloni sa vašeg naloga.

Povezane usluge aplikacije MyToyota će funkcionisati 10 godina. Toyota će snositi troškove prenosa podataka koji se koriste za pružanje povezanih usluga tokom 10 godina, ali će aplikacija MyToyota funkcionisati čak i bez povezanih usluga.

Povezane usluge su uključene u cenu prilikom kupovine bilo kog Toyotinog vozila kompatibilnog sa povezanim uslugama, i to u periodu od deset godina.

Povezane usluge za vozila opremljena sistemom Smart Connect su obuhvaćene periodom od četiri godine. 

Povezane usluge aplikacije MyToyota će funkcionisati 10 godina. Toyota će snositi troškove prenosa podataka koji se koriste za pružanje povezanih usluga tokom 10 godina, ali će aplikacija MyToyota funkcionisati čak i bez povezanih usluga.

Na stranici 'My Garage' možete kliknuti na dugme 'Preferred Dealer' u odeljku 'Service and Maintenance'. Tu možete odabrati željenog prodavca.

Hybrid Coaching vam na osnovu prethodnih putovanja daje kontekstualno podučavanje o tome kako možete da poboljšate svoju hibridnu vožnju, omogućavajući vam da maksimalno iskoristite EV režim kako biste smanjili potrošnju goriva i minimizovali uticaj na životnu sredinu.

Da, ze pojedine modele. Na početnom ekranu instrument table možete videti pokazivač sa trenutnim nivoom goriva i podatkom o preostalom dometu.

Da, na pojedinim modelima možete videti status vrata, prozora, prtljažnika i svetala.

Da biste proverili status, idite na početnu stranicu. Kliknite na dugme 'Vehicle Status'.

 

Za više detalja o dostupnosti funkcija u zavisnosti od modela kontaktirajte ovlašćenog prodavca ili proverite informacije na našoj lokalnoj Toyota/Lexus veb lokaciji.

Da, na pojedinim modelima možete videti status vrata, prozora, prtljažnika i svetala.

Da biste proverili status, idite na početnu stranicu. Kliknite na dugme 'Vehicle Status'.

 

Za više detalja o dostupnosti funkcija u zavisnosti od modela kontaktirajte ovlašćenog prodavca ili proverite informacije na našoj lokalnoj Toyota/Lexus veb lokaciji.

Da, pojedini modeli se mogu locirati na prepunom parkingu daljinskim uključivanjem trepćućih svetla na vozilu.

U aplikaciji MyToyota idite na karticu za daljinsko upravljanje. Klikom na svetla opasnosti možete aktivirati svetla opasnosti na vozilu, što vam omogućava da lako pronađete svoj automobil.

Trepćuća svetla upozorenja se aktiviraju u trajanju od 60 sekundi. Posle 60 sekundi možete ponovo da aktivirate funkciju svetla opasnosti.

 

Za više detalja o dostupnosti funkcija u zavisnosti od modela, kontaktirajte ovlašćenog prodavca ili proverite informacije na našoj lokalnoj Toyota/Lexus veb lokaciji.

Idite na kontrolnu tablu ‘Services’ i izaberite 'Hybrid Driving Coach' (za hibridna vozila), 'EV Coaching' (za baterijska električna vozila) ili ‘Driving Analytics’ (za ne-električna vozila). Izaberite karticu ‘All Trips’ da biste videli  prethodna putovanja, a zatim kliknite na putovanje da biste pristupili povezanoj analitici vožnje. Takođe možete pronaći detalje vašeg poslednjeg putovanja na početnom ekranu 'Home' instrument table.

Aplikacija MyToyota je podržana na platformama:

- iOS uređaji sa verzijom 15.0 ili novijom

– Android uređaji sa verzijom 7.0 ili novijom, ali ne iz brenda Huawei (Huawei je pokrenuo sopstveni HarmonyOS operativni sistem u junu 2021.).

Verziju aplikacije možete pronaći na dnu stranice 'Account'

Moraćete da unesete svoje podatke iz naloga u multimedijalnu jedinicu automobila. Zatim ćete morati da povežete svoj multimedijalni sistem sa identifikacionim brojem vozila (VIN). Potom je neophodno da povežete blutut kako biste povezali automobil na internet. Funkcija 'My destination' će sada raditi.

 

Za više informacija pogledajte naše vodiče sa uputstvima.

Da i ne. Automobil se može dodati na više naloga, ali u datom trenutku samo jedan može pristupiti povezanim uslugama ili bilo kojim drugim ličnim podacima.

Idite u iOS App Store ili Google Play Store i potražite aplikaciju  'MyToyota". Zatim jednostavno preuzmite aplikaciju, potpuno besplatno.

Nalog se razmenjuje između aplikacije MyToyota i korisničkog portala. Na obe platforme nalog se može kreirati sa ekrana za registraciju. Posle kreiranja naloga dobićete aktivacionu e-poštu koju morate da potvrdite da biste mogli da pristupite svom nalogu i dodate svoje vozilo(a).

Možete koristiti odmah ukoliko je nalog prethodnog vlasnika još uvek aktivan, tako da možete nastaviti korišćenje tokom perioda besplatne pretplate. IPAK, uvek preporučujemo kupcima da se odjave sa takvog naloga i kreiraju sopstveni nalog kako biste imali potpunu kontrolu nad uslugama na koje ste pretplaćeni. To možete uraditi uz pomoć:

1. aplikacije MyToyota na vašem mobilnom uređaju - prvo se registrujte, a zatim se prijavite na svoje vozilo

2 u meniju 'Online' multimedijalnog sistema vozila - moraćete da prihvatite pravila korišćenja u roku od 14 dana, preko korisničkog portala (ova opcija moguća je samo za multimedijalne sisteme pre izlaska generacije MM21)

3  na sajtu Customer Portal – kada je vaš nalog već kreiran preko internet portala, možete se prijaviti na multimediju sa svojim potvrđenim podacima.

Vaša aplikacija MyToyota i nalog na korisničkom sajtu Customer Portal mogu se koristiti na multimedijalnom uređaju u vozilu. Ako ga nemate, preporučujemo da preuzmete aplikaciju MyToyota i kreirate nalog pomoću nje.

Takođe, možete da kreirate nalog preko korisničkog sajta na internetu, ili da kreirate nalog preko samog multimedijalnog uređaja. U ovom drugom slučaju, na MyToyota korisničkom sajtu i dalje ćete morati da prihvatite uslove korišćenja u roku od 14 dana (ova opcija moguća je samo za multimedijalne sisteme pre izlaska generacije MM21).

U aplikaciji MyToyota, prvo izaberite svoj automobil iz 'My Garage', a zatim kliknite na 'Connected Services Center', potom pratite postupak da biste aktivirali pametne usluge koje su dostupne za vaše vozilo. Kada se povežete, započeće period od četiri godine besplatnih onlajn usluga za navigaciju.

 

Za više informacija pogledajte naše vodiče za upotrebu.

Pomoću funkcije 'My Destination' možete se unapred pripremiti za putovanje tako što ćete potražiti željene rute na svom mobilnom uređaju, a zatim ih poslati u svoj automobil. Imajte na umu da je za to potreban automobil sa ugrađenim funkcijama navigacije, kao i nalog MyToyota  sa sopstvenim automobilom registrovanim na vaš nalog.

 

Funkcija My Destination je unapred omogućena u svim vozilima opremljenim ugrađenom navigacijom, ali je potrebno da korisnik aktivira pametne usluge kako bi iskoristio sve prednosti ove funkcije.

 

Za više informacija pogledajte naše vodiče za upotrebu. 

Možete da koristite funkciju 'My Destination' u aplikaciji MyToyota i tako planirate rutu do svog odredišta. Da biste omogućili ovu funkciju, prvo morate da povežete automobil sa svojim nalogom MyToyota.

Kada to učinite, idite na početnu 'Home' stranu u aplikaciji MyToyota, i izaberite ‘My Destination’. Kliknite na 'Where to' i unesite odredišnu adresu. Zatim pritisnite 'Send to car'.

 

Kada uđete u automobil, uverite se da imate Wi-Fi vezu (najlakši način je da povežete blutut sa pametnim telefonom). Kada se uspostavi internet veza u vašem automobilu, možete preuzeti planirano putovanje.

Vaše unapred planirano putovanje biće dostupno u odeljku 'Favourites'/'Favorite destinations' u multimedijalnoj jedinici.

 

Za više informacija pogledajte naše vodiče sa uputstvima.

To su vozila koja su opremljena tehnologijom Toyota Smart Connect, našim najnovijim i najnaprednijim sistemom za multimediju i povezivanje. Ovaj uređaj podržava dodatne funkcije povezivanja koje donose unapređene nivoe udobnosti i kontrole (na primer zaključavanje/otključavanje vrata, uključivanje trepćućih svetala za opasnost, daljinska kontrola rada klime uređaja ...).

 

Trenutno, Toyota Smart Coonect sistem dostupan je samo u novim modelima Yaris i Yaris Cross.

MyToyota pametne usluge (Smart Services) čine aplikacija MyToyota i  Multimedia. Svaki paket ima sopstveni skup funkcija koje poboljšavaju bezbednost vozača i omogućavaju blagovremeni dolazak na odredište.

 

Aplikacija MyToyota vam omogućava da komunicirate sa svojim automobilom, gde god da se nalazite. U zavisnosti od modela Smart Connect vozila koje imate, možete uživati u jednoj ili više od sledećih funkcija: pretraživati mesta za parkiranje na ulici ili van ulice, pronalaziti benzinske pumpe, podešavati, dok u realnom vremenu primate  informacije o događajima na putu, ili izdajete glasovne komande svom vozilu.

 

U ovom trenutku, MyToyota pametne usluge dostupne su samo u novim modelima Yaris i Yaris Cross.

Pametne usluge aplikacije MyToyota aktivne su četiri godine. Toyota će pokriti troškove prenosa podataka koji se koriste za pružanje pametnih usluga tokom četiri godine. Aplikacija MyToyota će funkcionisati čak i kada pametne usluge više ne budu aktivne

Možete jednostavno da koristite aplikaciju MyToyota i da skenirate QR kod generisan na multimedijalnoj jedinici u automobilu, ili da ga ručno unesete u aplikaciju.

Kada je dostupan na odabranim modelima, sistem 'Remote Climate' se može daljinski aktivirati preko MyToyota aplikacije kako bi se unutrašnjost vozila ohladila/zagrejala na željeni nivo.

Sa kartice za daljinsko upravljanje moći ćete da pokrenete 'Remote Climate' na period od 10 minuta. Kada je daljinska klima aktivirana, aplikacija MyToyota pokazuje koliko je vremena ostalo do kraja rada. Daljinska kontrola rada klima uređaja se može ponoviti dva puta (2x10 min).

 

Imajte na umu da se prilikom aktiviranja daljinskog rada klima uređaja, motor automobila na nekim vozilima će se takođe pokrenuti. pritom, sva pomoćna podešavanja korišćena tokom poslednjeg putovanja (pre gašenja motora) će biti uključena (npr. podešavanje temperature, grejanje sedišta, radio, itd...).

Takva funkcija je dostupna na pojedinim modelima. Ako imate aplikaciju MyToyota  instaliranu na svom pametnom telefonu i omogućili ste push obaveštenje, bićete obavešteni (5-15 min* posle završetka putovanja) o sledećem:

- prozor(i) otvoreni

- vrata nisu zaključana

- vrata otključana

- prtljažnik otvoren

- trepćuća svetla uključena

- hauba otvorena

- krovni prozor otvoren

- farovi uključeni

- lampice upozorenja

- podsetnik na stvari ili lica na zadnjem sedištu

 

Nemaju sva vozila mogućnost slanja push obaveštenja. Molimo vas da se posavetujete sa prodavcem o funkcijama svog automobila.

 

Push oaveštenja će u aplikaciji biti prikazana na dnu stranice 'Notification'.  

Ne, možete koristiti postojeće podatke za prijavu i lozinku koji su korišćeni za prijavu u prethodnu aplikaciju.

Da, istorija putovanja će biti vidljiva za isti nalog nakon aktiviranja povezanih usluga.

Da, istorija servisiranja će biti vidljiva za isti nalog nakon aktiviranja povezanih usluga.

Molimo vas da kontaktirate ovlašćenog prodavca ili proverite informacije na našoj lokalnoj internet stranici Toyota/Lexus.

Da biste koristili povezane usluge: registrujte nalog, dodajte svoj automobil u aplikaciju, izaberite usluge koje želite da aktivirate i prihvatite Pravila korišćenja.

Da biste koristili povezane usluge: registrujte nalog, dodajte svoj automobil u aplikaciju, izaberite usluge koje želite da aktivirate i prihvatite Pravila korišćenja.

Trenutno smo u procesu uvođenja nove aplikacije MyToyota, tako da postepeno pokrivamo sve modele u našoj gami. Bićete obavešteni kada nova aplikacija MyToyota bude dostupna za vaše vozilo. Ukoliko ste dobili obaveštenje i još uvek ne možete da dodate svoj automobil na nalog u novoj aplikaciji, kontaktirajte svog prodavca ili nas kontaktirajte preko odeljka za podršku u aplikaciji.

Da, sada možete da koristite aplikaciju MyToyota za praćenje naručenih vozila.

Kada se vozilo doda na nalog, više nije moguće koristiti staru verziju aplikacije MyToyota za isti automobil. Međutim, ako posedujete više od jednog Toyotinog vozila, i dalje je moguće koristiti staru aplikaciju za modele koji još nisu prebačeni na novu verziju aplikacije.

Možete da proverite svoje aktivne i neaktivne pretplate tako što ćete otići na stranicu 'Garage' i izabrati odeljak 'Connected Services Center'.

Svojim podešavanjima Preavila korišćenja (ToU) možete upravljati preko odeljka 'Data Privacy Portal' na svom nalogu.

Možete pogledati  Obaveštenje o privatnosti u odeljku 'Data Privacy Portal' na svom nalogu.

Trenutno smo u procesu uvođenja nove aplikacije MyToyota, tako da postepeno pokrivamo sve modele u našoj gami. Ako ste primili obaveštenje o mogućnosti prelaska za jedan ili sve svoje automobile, možete ih dodati u novu aplikaciju. U suprotnom, nastavićete da koristite trenutnu aplikaciju za automobil koji niste preneli u novu aplikaciju.

U nekom trenutku, trenutna MyToyota aplikacija će biti ukinuta. Da biste nastavili da uživate u povezanim uslugama, savetujemo vam da pređete na novu MyToyota aplikaciju. Da biste izbegli prekid u radu usluga, učinite to u trenutku koji vam odgovara.

Prelazak na novu MyToyota aplikaciju je brz i lak. Naći ćete sve sjajne usluge na koje ste navikli, a u budućnosti još više. 

Povezane usluge obuhvataju standardne usluge i usluge daljinske kontrole.

Standardne usluge uključuju naš širok izbor digitalnih funkcija osmišljenih da osiguraju vašu sigurnost, privatnost i udobnost dok ste u pokretu. Budite informisani o lokaciji svog automobila, nivou napunjenosti baterije, načinu i istoriji vožnje, svetlima upozorenja i još mnogo toga. Podelite lokaciju svog automobila sa prijateljima i voljenim osobama u vašoj mreži.

Daljinske usluge vam omogućavaju da daljinski pristupite svom vozilu kako biste izmenili različita podešavanja i prilagodili ih svojim potrebama. Pristupite svim osnovnim postavkama za optimizaciju vašeg iskustva u vožnji.

Budite korak ispred tokom vožnje uz pomoć brojnih funkcija, i stići ćete pravovremeno na svoje odredište. Pratite različite događaje na putu i ​​pronađite dostupne benzinske pumpe i parking mesta (na ulici ili van nje). Vozite bez brige uz ažuriranu internet navigaciju.

Vi sami odlučujete koje podatke delite sa Toyotom. To možete kontrolisati u bilo kom trenutku na portalu gde su navedeni detalji o privatnosti podataka, a možete i povući svoju saglasnost kada to želite.

Sa odabranim prodavcem u aplikaciji dobićete bolje iskustvo za funkcije kao što su onlajn rezervacija usluga i obaveštenja o lampicama upozorenja.

Tekst Pravila korišćenja u novoj MyToyota aplikaciji je donekle ažuriran, zato vas molimo da ga ponovo prihvatite. Trajanje vaše pretplate je povezano sa periodom garancije, tako da na njega ovaj proces prelaska ne utiče.

Trenutno smo u procesu uvođenja nove aplikacije MyToyota, tako da postepeno pokrivamo sve kupce od zemlje do zemlje i od modela do modela. Ako još uvek niste primili obaveštenje, ali želite da pređete na novu MyToyota aplikaciju odmah, možete je preuzeti u prodavnici aplikacija i započeti svoje novo iskustvo korišćenja aplikacije.

Povezane usluge se sastoje od aplikacije MyToyota na vašem mobilnom uređaju i sistema Multimedia u vozilu. Svaki paket sadrži sopstveni skup funkcija koje vožnju čine bezbednijom i zabavnijom, kako u automobilu tako i van njega.

Aplikacija MyToyota vam omogućava da komunicirate sa svojim automobilom, gde god da se nalazite. Možete planirati putovanja, locirati parkirani automobil, pronaći informacije o tome kada vaš automobil treba da se servisira, proverite podatke o svom vozilu i primate druga važna obaveštenja o automobilu, i da daljinski konntrolišete rad klima uređaja, proverite da li su vrata zatvorena, ili dobiti obaveštenje da su uključena trepćuća svetla.

Multimedia vam omogućava da povežete svoj pametni telefon (kompatibilan sa sistemima iOS i Android) sa svojim automobilom*. Vaše omiljene aplikacije, kao što su Spotify, WhatsApp, Audible, Google Maps i Waze, mogu se koristiti u automobilu i kontrolisati uz pomoć aplikacija Siri Voice Assist ili OK Google. Multimedia vam takođe daje pristup korisnim informacijama kao što su saobraćajna upozorenja u realnom vremenu i upozorenja na kamere za kontrolu brzine, i omogućava vam da u navigaciji pretražujete zanimljive lokacije.

*za pojedine modele

Pomoću naloga MyToyota možete da upravljate svojim multimedijalnim sistemom i dobijate korisne informacije o automobilu koristeći aplikaciju My Toyota i Customer Portal/Personal sajt.

Aplikacija MyToyota je vezana za identifikacioni broj vozila (VIN) automobila i vlasnika automobila, tako da ćete jedino vi moći da koristite povezane usluge za taj automobil.

Povezane usluge se sastoje od aplikacije MyToyota i sistema Mmultimedia. Svaki paket poseduje sopstveni skup funkcija i mora se posebno aktivirati.

Brz način da se uverite da li su povezane usluge aktivne jeste da proverite da li su detalji o vašem poslednjem putovanju prikazani na početnom ekranu aplikacije.

Ako niste sigurni da li su vaše povezane usluge aktivirane, prvo izaberite odgovarajući automobil iz liste 'My Garage', a zatim kliknite na 'Connected Services Center'. Tada ćete videti sve dostupne usluge za automobil i njihov status aktivacije. Zatim pratite tok da biste aktivirali povezane usluge koje su dostupne za vaše vozilo.

Da biste aktivirali 'Toyota Online', povežite svoj pametni telefon sa automobilom, koristeći blutut ili Wi-Fi povezivanje, a zatim kliknite na karticu 'Setup'. Odatle kliknite na karticu 'Online', zatim na karticu 'Toyota Online' i izaberite postojeći nalog. Zatim unesite svoje MyToyota akreditive.

Unošenjem vaših podataka započinje vaš period od tri godine besplatne usluge. Možete da proverite datum isteka vaše pretplate na multimediji preko korisničkog portala.

Ukoliko nemate postojeći nalog, možete ga direktno kreirati u svom automobilu, tako što ćete izabrati opciju 'New account'.

Na vozilima opremljenim sistemom Toyota Smart Connect, možete lako da skenirate QR kod generisan na glavnoj jedinici pomoću aplikacije MyToyota ili da ga unesete ručno u aplikaciju. Zatim aktivirajte pametne usluge u centru povezanih usluga u aplikaciji MyToyota.

Detalji naloga su isti i za aplikaciju MyToyota i Customer Portal. Lozinka se može promeniti na obe platforme.

Da biste promenili svoju lozinku, možete da odete na stranicu za prijavljivanje i izaberete 'Forgot Password'. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Povezane usluge će prestati da rade ako se identifikacioni broj vozila (VIN) ukloni sa vašeg naloga.

Moraćete da unesete svoje podatke iz naloga u multimedijalnu jedinicu automobila. Zatim ćete morati da povežete svoj multimedijalni sistem sa identifikacionim brojem vozila (VIN). Potom je neophodno da povežete blutut kako biste povezali automobil na internet. Funkcija 'My destination' će sada raditi.

 

Za više informacija pogledajte naše vodiče sa uputstvima.

Multimedia (koja se na multimedijalnom uređaju vozila naziva Toyota Online Services) obuhvata nekoliko usluga za internet navigaciju, pružajući korisne informacije u realnom vremenu, na primer, obaveštenja o stanju u saobraćaju i upozorenja o kamerama za kontrolu brzine.

Ove funkcije zahtevaju internet vezu da bi funkcionisale. Ako nemate povezani uređaj, moraćete da povežete svoj mobilni uređaj deljenjem Wi-Fi ili blutut veze sa bilo kojim Wi-Fi uređajem/mrežom u automobilu.

 

Svaka nova Toyota se isporučuje sa tri godine besplatnih ažuriranja mapa (pretplata za mape) za navigacioni sistem, kao i druge usluge, uključujući:

• Informacije o saobraćaju u realnom vremenu

• Coyote (tamo gde je dostupan) ili Cyclops upozorenje na kamere za brzinu

• Google Street View (tamo gde je dostupan)

• Zanimljive lokacije (POI)

• Gorivo

• Parking

• Vremensku uslovi

 

Za više informacija pogledajte naše vodiče sa uputstvima

*Ako je vaš automobil opremljen MM21, omogućen je period od 4 godine.

Ugrađeni navigacioni sistemi primaju podatke GPS satelitskog signala.  Multimedia zahteva stalnu internet vezu da bi primila sve neophodne podatke o saobraćaju u realnom vremenu za aplikacije: Coyote (tamo gde je dostupan), Google Street View (tamo gde je dostupan), kao i druga obaveštenja o vremenu, gorivu, parkiranju i zanimljivim lokacijama (POI)..

Većina Toyotinih modela koji su trenutno u prodaji uključuju navigacione funkcije kao što su:

• Informacije o saobraćajeu realnom vremenu

• Upozorenje na kamere za brzinu

• Google Street View (tamo gde je dostupan)

• Zanimljive lokacije

• Cene goriva

• Parking

• Vremenski uslovi

(Dostupnost ovih usluga zavisi od modela i nivoa opreme. Proverite kod  prodavca da biste saznali koje su funkcije dostupne za vaše vozilo).

Većina Toyotinih modela koji su trenutno u prodaji uključuju navigacione funkcije kao što su:

• Informacije o saobraćajeu realnom vremenu

• Upozorenje na kamere za brzinu

• Google Street View (tamo gde je dostupan)

• Zanimljive lokacije

• Cene goriva

• Parking

• Vremenski uslovi

(Dostupnost ovih usluga zavisi od modela i nivoa opreme. Proverite kod  prodavca da biste saznali koje su funkcije dostupne za vaše vozilo).

Primićete obaveštenje na ekranu multimedijalnog sistema u automobilu 30 dana pre isteka besplatnog trogodišnjeg perioda.

U e-prodavnici možete da obnovite paket Map Care na jednu ili tri godine. Kada obnavljate servisni paket, možete birati između 1, 2 ili 3 godine*. Proverite najnovije cene u e-prodavnici.

 

*Za MM21 i Toyota Smart Connect obezbeđeno je sedam godina besplatnog ažuriranja mapa

Prodavnici e-Store možete pristupiti preko multimedijalnog sistema vašeg automobila ili na korisničkom portalu.

 

U e-prodavnici, kojoj se pristupa sa korisničkog portala, možete obezbediti usluge koje nudi Multimedia. Takođe, možete proveriti status vaših trenutnih pretplata u e-prodavnici preko kartice ‘Purchased’. Ovde možete videti koje su pretplate aktivne, kao i preostalo vreme za njihov rad.

 

Ako pristupite aplikaciji e-Store sa multimedijalnog sistema u automobilu, možete preuzeti usluge kao što je Coyote. Funkciju e-Store možete pronaći tako što ćete otići u odeljak 'Menu'“, zatim u aplikaciji izabrati 'In Car'“.

Usluge možete obezbediti preko veb platforme e-Store, koja se nalazi na korisničkom portalu. Da biste saznali koje usluge već imate i koliko je preostalo vremena tokom kojeg će raditi, kliknite na karticu ‘Purchased’.

 

Korisnici dobijaju tri godine besplatnih usluga za održavanje mapa (dva ažuriranja mapa godišnje, kao) i e-usluge (vremeski uslovi, parking, saobraćaj, cene goriva). Posle ovog besplatnog perioda, možete kupiti i obnoviti pretplatu u skladu sa svojim potrebama.

Možete koristiti odmah ukoliko je nalog prethodnog vlasnika još uvek aktivan, tako da možete nastaviti korišćenje tokom perioda besplatne pretplate. IPAK, uvek preporučujemo kupcima da se odjave sa takvog naloga i kreiraju sopstveni nalog kako biste imali potpunu kontrolu nad uslugama na koje ste pretplaćeni. To možete uraditi uz pomoć:

1. aplikacije MyToyota na vašem mobilnom uređaju - prvo se registrujte, a zatim se prijavite na svoje vozilo

2 u meniju 'Online' multimedijalnog sistema vozila - moraćete da prihvatite pravila korišćenja u roku od 14 dana, preko korisničkog portala (ova opcija moguća je samo za multimedijalne sisteme pre izlaska generacije MM21)

3  na sajtu Customer Portal – kada je vaš nalog već kreiran preko internet portala, možete se prijaviti na multimediju sa svojim potvrđenim podacima.

Vaša aplikacija MyToyota i nalog na korisničkom sajtu Customer Portal mogu se koristiti na multimedijalnom uređaju u vozilu. Ako ga nemate, preporučujemo da preuzmete aplikaciju MyToyota i kreirate nalog pomoću nje.

Takođe, možete da kreirate nalog preko korisničkog sajta na internetu, ili da kreirate nalog preko samog multimedijalnog uređaja. U ovom drugom slučaju, na MyToyota korisničkom sajtu i dalje ćete morati da prihvatite uslove korišćenja u roku od 14 dana (ova opcija moguća je samo za multimedijalne sisteme pre izlaska generacije MM21).

Idite u meni svog multimedijalnog sistema i izaberite ‘Settings’. Zatim izaberite ‘Bluetooth Connection’ i pratite korake za podešavanje mrežne veze. Zatim na svom pametnom telefonu treba da omogućite bluutut povezivanje.

 

Za više informacija pogledajte naše vodiče za upotrebu.

Idite na meni svog multimedijalnog sistema, zatim na odeljak ‘e-Store' u okviru podešavanja ‘In Car' (potrebna vam je internet veza i morate da budete prijavljeni). Izaberite aplikaciju Coyote i izaberite 'Install'. Kada je Coyote instaliran, pojaviće se iskačući prozor. Kada ga otvorite, izaberite 'OK' da biste ga automatski pokrenuli. Coyote će se ubuduće uvek pojavljivati u odeljku 'apps'.

 

Za više informacija pogledajte naše vodiče za upotrebu.

 

Imajte na umu da:

• Coyote nije dostupan za vozila opremljena sistemom Smart Connect

• Coyote se može koristiti samo nakon što automobilom pređete 200 km

• Korisnici u Francuskoj, Belgiji i Luksemburgu dobijaju Coyote besplatno u periodu održavanja mape (prve tri godine nakon vožnje od 200 km)

• U svim drugim zemljama kupci mogu da plate pretplatu na Coyote preko e-Store prodavnice do koje se dolazi preko korisničkog portala

Aplikacije Apple CarPlay ili Android Auto se mogu aktivirati tako što ćete svoj mobilni uređaj uključiti u USB port automobila. Na multimedijalnom ekranu vozila kliknite na dugme 'Menu', a zatim kliknite na 'CarPlay' ili 'Android Auto'.

 

Ako vaš Android uređaj koristi stariju verziju od Androida 10, prvo ćete morati da instalirate aplikaciju 'Android Auto'.

Bežični Android Auto je podržan od verzije Androida 11.

 

Za više informacija pogledajte naš vodič za upotrebu.

Aplikacije Apple CarPlay ili Android Auto se mogu aktivirati tako što ćete svoj mobilni uređaj uključiti u USB port automobila. Na multimedijalnom ekranu vozila kliknite na dugme 'Menu', a zatim kliknite na 'CarPlay' ili 'Android Auto'.

 

Ako vaš Android uređaj koristi stariju verziju od Androida 10, prvo ćete morati da instalirate aplikaciju 'Android Auto'.

Bežični Android Auto je podržan od verzije Androida 11.

 

Za više informacija pogledajte naš vodič za upotrebu.

Pomoću funkcije 'My Destination' možete se unapred pripremiti za putovanje tako što ćete potražiti željene rute na svom mobilnom uređaju, a zatim ih poslati u svoj automobil. Imajte na umu da je za to potreban automobil sa ugrađenim funkcijama navigacije, kao i nalog MyToyota  sa sopstvenim automobilom registrovanim na vaš nalog.

 

Funkcija My Destination je unapred omogućena u svim vozilima opremljenim ugrađenom navigacijom, ali je potrebno da korisnik aktivira pametne usluge kako bi iskoristio sve prednosti ove funkcije.

 

Za više informacija pogledajte naše vodiče za upotrebu. 

Period od tri* godine počinje od trenutka kada unesete svoje MyToyota akreditive u infotejnment jedinicu.

 

*Ukoliko je vozilo opremljeno MM21, omogućen je period od 4 godine

Na 30 dana pre isteka besplatnog trogodišnjeg perioda dobićete nedeljno obaveštenje na ekranu multimedijalnog sistema u automobilu. 15 dana pre isteka besplatnog trogodišnjeg perioda dobijaćete istu poruku svakoga dana. Kada se vaš period od tri godine završi, poruka će se prikazati svaki put kada pokušate da koristite aplikaciju.

 

*Ukoliko je vozilo opremljeno MM21, omogućen je period od 4 godine

To su vozila koja su opremljena tehnologijom Toyota Smart Connect, našim najnovijim i najnaprednijim sistemom za multimediju i povezivanje. Ovaj uređaj podržava dodatne funkcije povezivanja koje donose unapređene nivoe udobnosti i kontrole (na primer zaključavanje/otključavanje vrata, uključivanje trepćućih svetala za opasnost, daljinska kontrola rada klime uređaja ...).

 

Trenutno, Toyota Smart Coonect sistem dostupan je samo u novim modelima Yaris i Yaris Cross.

MyToyota pametne usluge (Smart Services) čine aplikacija MyToyota i  Multimedia. Svaki paket ima sopstveni skup funkcija koje poboljšavaju bezbednost vozača i omogućavaju blagovremeni dolazak na odredište.

 

Aplikacija MyToyota vam omogućava da komunicirate sa svojim automobilom, gde god da se nalazite. U zavisnosti od modela Smart Connect vozila koje imate, možete uživati u jednoj ili više od sledećih funkcija: pretraživati mesta za parkiranje na ulici ili van ulice, pronalaziti benzinske pumpe, podešavati, dok u realnom vremenu primate  informacije o događajima na putu, ili izdajete glasovne komande svom vozilu.

 

U ovom trenutku, MyToyota pametne usluge dostupne su samo u novim modelima Yaris i Yaris Cross.

Pametne usluge aplikacije MyToyota aktivne su četiri godine. Toyota će pokriti troškove prenosa podataka koji se koriste za pružanje pametnih usluga tokom četiri godine. Aplikacija MyToyota će funkcionisati čak i kada pametne usluge više ne budu aktivne

Možete jednostavno da koristite aplikaciju MyToyota i da skenirate QR kod generisan na multimedijalnoj jedinici u automobilu, ili da ga ručno unesete u aplikaciju.

To nije moguće ako je vaše vozilo opremljeno glavnom jedinicom koja nije kompatibilna sa sistemom Toyota Smart Connect

Toyota Smart Connect obuhvata ekran  visoke rezolucije osetljiv na dodir, dijagonale devet inča, koji nije samo intuitivniji za korišćenje, već zahvaljujući povezanoj navigaciji putovanja postaju lakša, uz informacije o stanju u saobraćaju u realnom vremenu i upozorenja na kamere za kontrolu brzine. Uz integraciju bežičnog pametnog telefona, povezivanje telefona i uživanje u omiljenim plej listma, putovanje nikada nije bilo lakše.

Toyota Smart Connect takođe podržava dodatne funkcije povezivanja koje donose još više udobnosti i kontrole (na primer proveru zaključavanje/otključavanje vrata, uključivanje svetla za opasnost, daljinsku kontrola rada klima uređaja...).

 

U ovom trenutku, sistem Toyota Smart Connect je dostupan samo u novim modelima Yaris i Yaris Cross.

Budite korak ispred tokom vožnje uz pomoć brojnih funkcija, i stići ćete pravovremeno na svoje odredište. Pratite različite događaje na putu i ​​pronađite dostupne benzinske pumpe i parking mesta (na ulici ili van nje). Vozite bez brige uz ažuriranu internet navigaciju.

Aplikacija MyToyota vam omogućava da uvek budete povezani sa svojim automobilom, dok vam korisnički portal/lični sajt daje mogućnost da dobijate detaljnije preglede, preuzmete uputstva za upotrebu i omogućite druge multimedijalne funkcije (ažuriranja mape, Wi-Fi paket, itd.).

 

Neke od funkcija su dostupne i u aplikaciji MyToyota i na korisničkom portalu/ličnom sajtu (veb sajt) i koriste iste podatke za prijavu, npr. onlajn rezervacija usluga ili pregled istorije servisnih usluga.

Pomoću naloga MyToyota možete da upravljate svojim multimedijalnim sistemom i dobijate korisne informacije o automobilu koristeći aplikaciju My Toyota i Customer Portal/Personal sajt.

Nalog se razmenjuje između aplikacije MyToyota i korisničkog portala. Na obe platforme nalog se može kreirati sa ekrana za registraciju. Posle kreiranja naloga dobićete aktivacionu e-poštu koju morate da potvrdite da biste mogli da pristupite svom nalogu i dodate svoje vozilo(a).

Prve tri* godine (period se može razlikovati u zavisnosti od zemlje) Multimedia navigacionih onlajn usluga su besplatne. Posle toga, možete platiti pretplatu. Naš paket za održavanje mapa uključuje sva ažuriranja mapa i povezane onlajn usluge, a naš servisni paket uključuje funkcije onlajn usluga. Pretplatu možete kupiti u našoj e-prodavnici.  Proverite najnovije cene u e-prodavnici.

*Ako je vaš automobil opremljen MM21, omogućen je period od 4 godine.

Primićete obaveštenje na ekranu multimedijalnog sistema u automobilu 30 dana pre isteka besplatnog trogodišnjeg perioda.

U e-prodavnici možete da obnovite paket Map Care na jednu ili tri godine. Kada obnavljate servisni paket, možete birati između 1, 2 ili 3 godine*. Proverite najnovije cene u e-prodavnici.

 

*Za MM21 i Toyota Smart Connect obezbeđeno je sedam godina besplatnog ažuriranja mapa

Prodavnici e-Store možete pristupiti preko multimedijalnog sistema vašeg automobila ili na korisničkom portalu.

 

U e-prodavnici, kojoj se pristupa sa korisničkog portala, možete obezbediti usluge koje nudi Multimedia. Takođe, možete proveriti status vaših trenutnih pretplata u e-prodavnici preko kartice ‘Purchased’. Ovde možete videti koje su pretplate aktivne, kao i preostalo vreme za njihov rad.

 

Ako pristupite aplikaciji e-Store sa multimedijalnog sistema u automobilu, možete preuzeti usluge kao što je Coyote. Funkciju e-Store možete pronaći tako što ćete otići u odeljak 'Menu'“, zatim u aplikaciji izabrati 'In Car'“.

Usluge možete obezbediti preko veb platforme e-Store, koja se nalazi na korisničkom portalu. Da biste saznali koje usluge već imate i koliko je preostalo vremena tokom kojeg će raditi, kliknite na karticu ‘Purchased’.

 

Korisnici dobijaju tri godine besplatnih usluga za održavanje mapa (dva ažuriranja mapa godišnje, kao) i e-usluge (vremeski uslovi, parking, saobraćaj, cene goriva). Posle ovog besplatnog perioda, možete kupiti i obnoviti pretplatu u skladu sa svojim potrebama.

Možete koristiti odmah ukoliko je nalog prethodnog vlasnika još uvek aktivan, tako da možete nastaviti korišćenje tokom perioda besplatne pretplate. IPAK, uvek preporučujemo kupcima da se odjave sa takvog naloga i kreiraju sopstveni nalog kako biste imali potpunu kontrolu nad uslugama na koje ste pretplaćeni. To možete uraditi uz pomoć:

1. aplikacije MyToyota na vašem mobilnom uređaju - prvo se registrujte, a zatim se prijavite na svoje vozilo

2 u meniju 'Online' multimedijalnog sistema vozila - moraćete da prihvatite pravila korišćenja u roku od 14 dana, preko korisničkog portala (ova opcija moguća je samo za multimedijalne sisteme pre izlaska generacije MM21)

3  na sajtu Customer Portal – kada je vaš nalog već kreiran preko internet portala, možete se prijaviti na multimediju sa svojim potvrđenim podacima.

Vaša aplikacija MyToyota i nalog na korisničkom sajtu Customer Portal mogu se koristiti na multimedijalnom uređaju u vozilu. Ako ga nemate, preporučujemo da preuzmete aplikaciju MyToyota i kreirate nalog pomoću nje.

Takođe, možete da kreirate nalog preko korisničkog sajta na internetu, ili da kreirate nalog preko samog multimedijalnog uređaja. U ovom drugom slučaju, na MyToyota korisničkom sajtu i dalje ćete morati da prihvatite uslove korišćenja u roku od 14 dana (ova opcija moguća je samo za multimedijalne sisteme pre izlaska generacije MM21).

Pomoću funkcije 'My Destination' možete se unapred pripremiti za putovanje tako što ćete potražiti željene rute na svom mobilnom uređaju, a zatim ih poslati u svoj automobil. Imajte na umu da je za to potreban automobil sa ugrađenim funkcijama navigacije, kao i nalog MyToyota  sa sopstvenim automobilom registrovanim na vaš nalog.

 

Funkcija My Destination je unapred omogućena u svim vozilima opremljenim ugrađenom navigacijom, ali je potrebno da korisnik aktivira pametne usluge kako bi iskoristio sve prednosti ove funkcije.

 

Za više informacija pogledajte naše vodiče za upotrebu. 

Ažuriranje mapa preko bežične mreže je moguće za najnovije multimedijalne sisteme, aktivirane u e-prodavnici za najnovije kompatibilne modele. Takođe, možete ručno da ažurirate svoj sistem tako što ćete preuzeti ažuriranja iz e-prodavnice MyToyota e-Store, staviti ih na USB memoriju i povezati ih sa automobilom.

 

Za više informacija pogledajte naše vodiče za upotrebu.

Svojim podešavanjima Preavila korišćenja (ToU) možete upravljati preko odeljka 'Data Privacy Portal' na svom nalogu.

Možete pogledati  Obaveštenje o privatnosti u odeljku 'Data Privacy Portal' na svom nalogu.

Povezane usluge obuhvataju standardne usluge i usluge daljinske kontrole.

Standardne usluge uključuju naš širok izbor digitalnih funkcija osmišljenih da osiguraju vašu sigurnost, privatnost i udobnost dok ste u pokretu. Budite informisani o lokaciji svog automobila, nivou napunjenosti baterije, načinu i istoriji vožnje, svetlima upozorenja i još mnogo toga. Podelite lokaciju svog automobila sa prijateljima i voljenim osobama u vašoj mreži.

Daljinske usluge vam omogućavaju da daljinski pristupite svom vozilu kako biste izmenili različita podešavanja i prilagodili ih svojim potrebama. Pristupite svim osnovnim postavkama za optimizaciju vašeg iskustva u vožnji.

Možete koristiti pametni telefon (Smart Digital Key) kao ključ za pristup i vožnju automobila. Određeni modeli vozila opremljeni su funkcijom Smart Digital Key (za više informacija obratite se lokalnom ovlašćenom prodavcu) koja vam omogućava da registrujete ovu funkciju preko blututa pametnog telefona i aplikacije MyToyota.

 

Pametni telefon podešen za digitalni ključ, sa omogućenim blututom i aplikacijom MyToyota koja je otvorena ili radi u pozadini, prepoznaje i povezuje sa vozilom na bliskoj udaljenosti. Ovime se omogućava otključavanje, pokretanje i zaključavanje vozila daljinskom komandom sa pametnog telefona ili samo dodirom ručice  na vratima.

Napomena: Molimo vas da pametni i fizički ključ ili karticu ključa uvek imate kod sebe kao rezervnu mogućnost za ulazak u vozilo.  Za korišćenje pametnog digitalnog ključa neophodna je privremena ili trajna pretplata na Toyota Smart Digital Key.

 

Registrujte nalog preko aplikacije MyToyota da biste započeli podešavanje digitalnog ključa*. Neophodno je da imate aktivnu privremenu ili trajnu pretplatu na Standard Connectivity with Smart Digital Key.

 

Pratite korake u aplikaciji MyToyota da biste podesili digitalni ključ na pametnom telefonu i vašem vozilu. Testirajte funkcije otključavanja, pokretanja i zaključavanja da biste se uverili da je postupak podešavanja bio uspešan.

 

Možete da pregledate karakteristike i mogućnosti svog vozila u aplikaciji MyToyota, ili da se obratite lokalnom ovlašćenom prodavcu za više informacija.

Da biste započeli sa podešavanjem digitalnog ključa, potrebno je da kod sebe imate fizički ključ i pristup vozilu.

 

1) U aplikaciji MyToyota, privremena ili plaćena pretplata na Smart Digital Key mora biti aktivna, a standardno povezivanje omogućeno.

2) Pritisnite „Set Up My Digital Key“ na početnom ekranu aplikacije MyToyota.

3) Omogućite blutut i biometrijsku verifikaciju na pametnom telefonu. Ovaj korak će biti preskočen ako su blutut i biometrijska verifikacija već bili omogućeni u prošlosti.​

4) Potvrdite broj svog pametnog telefona unosom šestocifrenog koda primljenog putem SMS-a. Ovaj korak će biti preskočen ako je broj pametnog telefona već ranije verifikovan.

5) Omogućite samo jednu vezu za prenos podataka, WiFi ili mobilnu, pre sledećeg koraka.

6) Dozvolite svom pametnom telefonu da preuzme digitalni ključ.

7) Pregledajte informacije o postupku uparivanja navedene u aplikaciji MyToyota.

8) Kada je motor vozila startovan, stavite fizički ključ preko dugmeta „Start“ dok se ne začuju dva kratka zvučna signala.

9) Dozvolite aplikaciji Toyota da pristupi vašem blututu, pritisnite „Pair“.

10) Dozvolite da se veza uspostavi.

11) Posle uspešnog podešavanja na ekranu će se prikazati poruka „Digital Key setup complete“.

 

Za detaljnije informacije pogledajte uputstva „Kako da...“.

Privremena ili plaćena pretplata na Smart Digital Key mora biti aktivna.

 

1)  Pritisnite „Digital Key Settings“ na početnom ekranu aplikacije MyToyota. Možete da delite do četiri digitalna ključa koristeći Toyotinu aplikaciju

2) Pritisni "Share Digital Key"

3) Unesite ime, prezime i broj telefona novog korisnika, ili ga dodajte iz kontakata na pametnom telefonu

4) Pritisnite „Share“ i potvrdite dodirom na „Share Key“

 

Dobićete obaveštenje sa odgovorom na poziv koji ste uputili za deljenje digitalnog ključa. U bilo kom trenutku možete da uklonite deljeni pristup digitalnom ključu.

 

Za detaljnije informacije pogledajte uputstva „Kako da...“.

Možete da delite do četiri digitalna ključa (ne računajući pristup vlasnika) pomoću aplikacije MyToyota.

Poziv za deljeni digitalnog primićete kao SMS poruku, sa vezom do aplikacije MyToyota.

 

1) Pritisnite na link u SMS poruci

2) Aplikacija MyToyota će se otvoriti i prikazati opcije „Accept“ ili „Decline“ kao pozivnicu za prihvatanje ili odbijanje prihvatanja digitalnog ključa*

3) Pritisnite „Accept“ da biste prihvatili i primili deljeni digitalni ključ

4) Omogućite blutut i biometrijsku verifikaciju na pametnom telefonu. Ovaj korak će biti preskočen ako su blutut i biometrijska verifikacija već bili omogućeni u prošlosti

5) Verifikujte broj svog pametnog telefona unošenjem šestocifrenog koda primljenog putem SMS-a. Ovaj korak će biti preskočen ako je broj pametnog telefona već ranije verifikovan

6) Omogućite samo jednu vezu za prenos podataka, WiFi ili mobilnu, pre sledećeg koraka

7) Dozvolite pametnom telefonu da preuzme digitalni ključ

8) Posle uspešnog podešavanja na ekranu će se prikazati poruka „Digital Key setup complete“.

 

*NAPOMENA: Novi korisnici aplikacije MyToyota moraju da izvrše proces registracije da bi napravili nalog pre nego što prihvate pozivnicu za deljenje digitalnog ključa.

Molimo vas da kontaktirate lokalnu korisničku podršku.

Pametni digitalni ključ omogućava dva načina otključavanja/zaključavanja:

 

i) Daljinsko otključavanje/zaključavanje --> moguće kada je pametni telefon u dometu do 10 metara

Pritisnite ikone "unlock" ili "lock" na početnoj stranici aplikacije MyToyota

 

ii) Pasivno otključavanje/zaključavanje* --> moguće kada je pametni telefon u dometu do 3 metra

Dodirnite ručicu za otvaranje vrata da biste otključali ili zaključali svoje vozilo.

 

*NAPOMENA: Zaključavanje vozila nije moguće ako je telefon ostavljen unutra, o čemu vas obaveštava zvučni signal.

U slučaju da želite da namerno ostavite telefon u automobilu i da je pametni digitalni ključ aktivan, proverite da li ste poneli svoj fizički ključ i da ste isključili blutut pametnog telefona pre zaključavanja vozila.

Kada je digitalni ključ povezan sa vašim pametnim telefonom, niko drugi ga ne može koristiti ili neovlašćeno menjati. Sistem automobila garantuje da je ključ čvrsto povezan sa vašim telefonom, da ne može biti ukraden ili se povezati sa njim.

BLE komunikaciona tehnologija koja se koristi za pametni digitalni ključ je modernija i stoga bezbednija protivprovalna zaštita od klasičnih, fizičkih ključeva s obzirom da:

    –  Komunikacija je šifrovana radi bezbednije veze.

    –  Radi kao jednokratni ključevi i štite prilikom svake razmene komunikacije.

 

Ako je vaše vozilo opremljeno sistemom Smart Digital Key, ova funkcija će biti dostupna kao jedna od usluga u vašoj aplikaciji MyToyota/Lexus Link+. 

 

Imajte na umu da dostupnost funkcija može varirati zavisno od modela vozila, paketa opreme i u zavisnosti od ponude na određenom tržištu. Za dodatne informacije konsultujte se sa lokalnim Toyota/Lexus prodavcem.

Pametni digitalni ključ ima tri opsega detekcije blizine:

 

1) Daljinsko otključavanje/zaključavanje je dostupno kada se digitalni ključ otkrije u dometu do 10 metara.

2) Pasivno otključavanje/zaključavanje* je dostupno kada se otkrije digitalni ključ  u dometu do 3 metra.

3) Pokretanje motora je dostupno kada se digitalni ključ otkrije u vozilu.

 

*NAPOMENA: Za otključavanje i zaključavanje vozila potrebno je dodirnuti ručicu vrata.

Pameni digitalni ključ je podržan na:

– iOS uređaju sa verzijom 15.0 ili novijom

– Android uređaju sa verzijom 11.0 ili novijom, ali ne i za brend Huavei (Huavei je pokrenuo sopstveni operativni sistem HarmoniOS u junu 2021.)

Pametni digitalni ključ za pristup koristi blutut vezu uparenu sa aplikacijom MyToyota koja radi u pozadini i u blizini vozila. Daljinsko upravljanje preko aplikacije MyToyota omogućava daljinsko zaključavanje/otključavanje vozila preko interneta, dok vam je za vožnju potreban fizički ključ.

Ne, ako je vaš pametni telefon podešen kao pametni digitalni ključ sa omogućenim blututom, a aplikacija MyToyota je otvorena ili radi u pozadini, funkcija Smart Digital Key se može koristiti za zaključavanje i otključavanje vozila jednostavnim dodirivanjem ručice brave na vratima ili za pokretanje vozila postavljanjem pametnog telefona na centralnu konzolu ili bežični punjač.

Instalirajte MyToyota aplikaciju na svoj novi pametni telefon i prijavite se sa svojim postojećim nalogom.

Videćete da je na početnoj stranici aplikacije MyToyota dugme „Digital Key Settings“ sada zamenjeno sa „Set Up My Digital Key “.

Pritisnite „Set Up My Digital Key’“ i sledite iste korake koje ste pratili da biste prvi put podesili svoj digitalni ključ.

 

NAPOMENA: Da biste preneli svoj pameni digitalni ključ na novi pametni telefon, ne možete da onemogućite Smart Digital Key sa prethodnog pametnog telefona, a vaša privremena  verzija ili pretplata za Smart Digital Key moraju biti aktivni.

i) Uklanjanje pristupa pozvanom vozaču* od strane vlasnika pametnog digitalnog ključa:

 

1) Pritisnite „Digital Key Settings“ na početnom ekranu aplikacije MyToyota

2) Prevucite prstom ulevo preko imena pozvanog vozača kojeg želite da uklonite i pritisnite ikonu korpe

3) Potvrdite dodirom na "Remove"

 

Vi i pozvani vozač ćete dobiti obaveštenje o uklanjanju digitalnog ključa.

 

*NAPOMENA: Ako pozvani vozač vozi dok mu je pristup uklonjen, vozilo se ne zaustavlja. Uklanjanje pristupa pozvanog vozača stupa na snagu kada se vozilo isključi.

 

ii) Uklanjanje pristupa digitalnom ključu pozvanom vozaču od strane samog pozvanog vozača:

 

1)  Pritisnite „Digital Key Settings“ na početnom ekranu aplikacije MyToyota

2)  Pritisnite „Remove Digital Key“ i potvrdite na „Remove“

Vi i vlasnik ćete dobiti obaveštenje o uklanjanju digitalnog ključa.

 

Za detaljnije informacije pogledajte uputstva „Kako da...“.

Da biste započeli sa deaktivacijom funkcije Digital Key , morate  imate fizički ključ i pristup vozilu.

 

1)  Pritisnite „Digital Key Settings“ na početnom ekranu aplikacije MyToyota

​2)  Pritisnite „Deactivate Digital Key“ i potvrdite na „Deactivate“

3)  Pregledajte informacije o procesu deaktivacije navedene u aplikaciji MyToyota 

4)  Posle uspešnog deaktiviranja biće prikazana poruka „Digital Key Deactivated“.

 

Za detaljnije informacije pogledajte uputstva „Kako da...“.

Traženjem prava na vozilo, kao vozač koji je pozvan za pristup i korišćenje pametnog digitalnog ključa, deaktiviraće funkciju Smart Digital Key i ukloniti sve digitalne ključeve (vlasničke i zajedničke)!

 

U slučaju da to uradite greškom ili namerno, morate da pratite proces podešavanja da biste ponovo aktivirali svoj pametni digitalni ključ.

Funkcije pametnog digitalnog ključa ne rade kada je baterija telefona prazna.

Funkcije otključavanja i zaključavanja pametnog digitalnog ključa rade kada je u vaš automobil naknadno ugrađen imobilajzer.

 

Funkcija pokretanja motora pametnog digitalnog ključa ne radi kada je u vaš automobil naknadno ugrađen imobilajzer.

 

U slučaju da pametni digitalni ključ želite da koristite uporedo sa vašim imobilajzerom, koji je naknadno ugrađen posle kupovine vozila, obavezno ponesite daljinski uređaj imobilajzera.

Kada je pametni digitalni ključ podešen, možete ga izbrisati iz multimedijalnog sistema vozila:

1) Na glavnoj kontrolnoj tabli multimedije idite na ikonu podešavanja, a zatim se pomerite nadole i dodirnite „Info & Security“.​

Tu ćete u podešavanjima digitalnog ključa moći da vidite da li je digitalni ključ aktivan.

2) Dodirnite „Remove digital Keys“, što će pokrenuti proces uklanjanja.

3) Morate potvrditi  nameru da uklonite svoj digitalni ključ i postaviti fizički ključ na dugme Start.

4) Posle uspešnog deaktiviranja biće prikazana poruka „Digital Key Deactivated“.

Ako smatrate da digitalni ključ nije dovoljno dobro detektovan dok ste izvan ili unutar vozila, moguće je prilagoditi domet detekcije ključa. ​

1) Pritisnite „Digital Key Settings“ na početnom ekranu aplikacije MyToyota. 

2) Pritisnite „Customise Range“.

Digitalni ključ već ima fabrička podešavanja koja bi trebalo da odgovaraju većini vozača. Ono što bi moglo da utiče na detekciju ključa jeste način na koji nosite svoj pametni telefon – da li je u zadnjem džepu? U torbici? Ili ga samo nosite u ruci?

3) Izaberite jedan od tri različita nivoa osetljivosti u zavisnosti od vaših ličnih preferencija i pritisnite „Save“.​

4) Biće prikazana poruka o uspešnom ažuriranju osetljivosti.

 

Možda vaš pametni digitalni ključ nije u dometu, jačina signala nije dovoljna da omogući daljinsko otključavanje/zaključavanje, ili da je blutut na vašem pametnom telefonu isključen. 

1. Idite u podešavanja pametnog telefona i proverite da li je blutut uključen.

2. Izvadite pametni telefon iz džepa ili torbe i dodirnite ručicu vrata da biste otključali ili zaključali vozilo.

Pametni digitalni ključ nije u dometu ili jačina signala nije dovoljna da omogući daljinsko otključavanje/zaključavanje. 

Postavite svoj pametni telefon na centralnu konzolu ili na bežični punjač.

Problemi Uzrok Kako to rešiti?
Problemi sa otključavanjem, zaključavanjem ili pokretanjem vozila. Prošao je probni period ili je pretplata na pametni digitalni ključ istekla Idite na MyToyota aplikaciju i ponovo se pretplatite na pametni digitalni ključ 
Pametni digitalni ključ se ne može podesiti Na početnoj stranici aplikacije MyToyota videćete ‘Set Up My Digital Key’, dodirnite i pratite korake za podešavanje.
Pametni digitalni ključ je izbrisan ili je uklonjen pristup za pozvanog vozača. U slučaju da ste vlasnik pametnog digitalnog ključa:
Na početnoj stranici aplikacije MyToyota videćete ‘Set Up My Digital Key’, dodirnite  i pratite korake za podešavanje.

U slučaju da ste pozvani vozač:

Zamolite vlasnika da podeli poziv za pametni digitalni ključ sa vama i sledite korake za podešavanje korisnika kao pozvanog vozača
Pravo na vozilo koje traži drugi vozač sa pristupom vozilu
Morate otići do svog vozila i zatražiti pravo na vozilo.

Kada dobijete prava na vozilo, na početnoj stranici aplikacije MyToyota videćete ‘Set Up My Digital Key’, dodirnite i pratite korake za podešavanje.
Blutut na vašem pametnom telefonu je isključen Idite na podešavanja pametnog telefona i UKLJUČITE blutut
Niste izvršili biometrijsku verifikaciju u roku od 48 sati Prijavite se na aplikaciju MyToyota
Aplikacija MyToyota je zatvorena i ne radi u pozadini Prijavite se na aplikaciju MyToyota i ne zatvarajte je, već je ostavite da radi u pozadini
Problemi sa daljinskim otključavanjem ili zaključavanjem  vozila pomoću pametnog digitalnog ključa. Pametni digitalni ključ nije u dometu ili jačina signala nije dovoljna da omogući daljinsko otključavanje/zaključavanje Približite se svom vozilu dok ikone za otključavanje i zaključavanje na početnoj stranici aplikacije MyToyota ne postanu plave
Blutut na vašem pametnom telefonu je isključen Idite na podešavanja pametnog telefona i UKLJUČITE blutut
Problemi sa otključavanjem, zaključavanjem vozila kada dodirnete ručicu vrata. Pametni digitalni ključ nije u dometu ili jačina signala nije dovoljna da omogući daljinsko otključavanje/zaključavanje Izvadite pametni telefon iz džepa ili torbe i dodirnite ručicu vrata da biste otključali ili zaključali vozilo
Blutut na vašem pametnom telefonu je isključen Idite na podešavanja pametnog telefona i UKLJUČITE blutut
Problemi sa pokretanjem  vozila. Blutut na vašem pametnom telefonu je isključen Idite na podešavanja pametnog telefona i UKLJUČITE blutut
Pametni digitalni ključ nije u dometu ili jačina signala nije dovoljna da omogući daljinsko otključavanje/zaključavanje Postavite svoj pametni telefon na kutiju centralne konzole ili bežični punjač

Pametni digitalni ključ nije u dometu ili jačina signala nije dovoljna da omogući daljinsko otključavanje/zaključavanje. Postavite svoj pametni telefon na kutiju centralne konzole ili bežični punjač.

Vaš pametni digitalni ključ bi mogao da radi i bez pokrivenosti mrežom. Međutim, trebalo bi da se prijavite u aplikaciju pre nego što odete u oblast sa lošom mrežom (da biste bili sigurni da aplikacija radi u pozadini).

Da, možete. Možete puniti sve svoje automobile. Međutim, ako želite da zakažete pametno punjenje, to je moguće samo preko aplikacije MyToyota. Ako su vaši automobili pridodati vašoj MyToyota aplikaciji, možete da izaberete automobil koji želite da punite. Zatim možete da pratite naredne korake u aplikaciji MyToyota da biste koristili pametno punjenje.

Otvorite aplikaciju MyToyota i izaberite automobil koji želite da napunite.

 

Zatim odaberite način na koji želite da napunite i pratite korake u aplikaciji MyToyota.

RFID kartice se dodaju u punjač, ako obe koriste isti punjač, potrebno je da ga dodate samo jednom.

Da, može. Prvi korisnik će biti vlasnik sa punim pristupom funkcijama i podešavanjima, a sledeći korisnici će biti gosti - korisnici samo sa pravom koja se odnose na punjenje. Ovo su neophodni koraci koje treba slediti da biste dodali Toyota HomeCharge u svoju MyToyota aplikaciju:

1) Otvorite svoju aplikaciju i izaberite „My Garage“

2) Izaberite „Chargers“ i „Add Chargers“

3) Otkucajte ili skenirajte serijski broj Toyota HomeCharge kućnog punjača

4) Unesite PIN broj i željeni naziv

5) Dodirnite „Access &Sharing“ da biste dodali ili uklonili korisnike.

Svoj automobil možete puniti širom Evrope. Mreža za punjenje broji preko 600.000 stanica za punjenje, i svakodnevno se širi.

 

U aplikaciji MyToyota možete lako pronaći listu stanica za punjenje u svojoj blizini. Možete videti dostupnost punjača, filtrirati rezultate po tipu priključka i dobiti informacije o pravcima kojima možete stići do stanica za punjenje

Ako već imate RFID karticu, možete da unesete broj svoje kartice za punjenje. Ako nemate RFID karticu, možete je zatražiti, a biće će vam poslata u roku od 5-7 radnih dana.

RFID kartica mora da bude povezana sa vašim nalogom, ali kada se to uradi, svako može da koristi RFID karticu, ona nije povezana sa aplikacijom. Svi automobili se mogu puniti pomoću RFID kartice.

Vaši troškovi punjenja zavise od provajdera - operatera stanice za punjenje na kojoj punite. Pored toga, u zavisnosti od odabrane tarife, cena po sesiji punjenja će biti drugačija jer osim odabrane tarife možete koristiti i pogodnosti određene tarife sa nižom cenom.

Za više informacija, molimo vas da proverite podatke o tarifama (Opens in new window). Isto tako, raspitajte se na stanicama za punjenje da li postoje dodatni troškovi (na primer za parking).

Brzina punjenja zavisi od više faktora, kao što su vaš automobil, infrastruktura za punjenje ili do kojeg nivoa želite da se vaš automobil dopuni.

Trenutno nije moguće rezervisati punjač na stanici za punjenje.

 

Dostupnost punjača na željenoj stanici za punjenje možete proveriti direktno u aplikaciji MyToyota.

Molimo pogledajte uputstva za punjenje na stanici za punjenje i pratite korake.