Toyota je predvodik na putu mobilne budućnosti, koja obogaćuje život širom sveta na najbezbedniji i najjodrživiji način za ljude u pokretu. Uz našu posvećenost kvalitetu, stalnim inovacijama, i poštovanje prema planeti, uvek nastojimo da prevaziđemo očekivanja, i dobijemo osmeh kao nagradu.
Toyotina globalna vizija
Koncept drvo
Drveće je prirodno jako – korisno je, dugotrajno i raste stotinama godina. Naši principi su kao koren stabla, jer sve što radimo duboko je ukorenjeno u našim verovanjima. Zbog toga, kao što ogroman i siguran koren učvršćuje stablo – to je snaga i stabilnost na kojoj počiva Toyota. Grane stvaraju 12 plodova u našoj viziji, pri čemu stablo omogućava sve – ta metafora oslikava kako zajedno radimo da dođemo do uspeha. I drvo koje cveta u svom okruženju; to je mesto sa puno ljudi - kao Toyotini kupci širom sveta.
Dvanaest plodova naše vizije
Poštovanje prema planeti
Pokazujemo obzir prema svetu u svemu što radimo. Istražujemo načine i promovišemo sisteme i rešenja koja su ekološki prihvatljiva.
Izazovni ciljevi
Ciljamo visoko i radimo zajedno: to smo mi.
Uvek postoji bolji način
Kaizen duh znači da stremimo dalje i postavljamo sebi izazov da pronađemo bolje načine u svemu što radimo, svakog dana.
Više od očekivanja
Naš stav je da predvidimo i ispunimo želje onima kojima pružamo usluge.
Osmeh kao nagrada
Zadovoljstvo kupaca najbolje se prepoznaje po osmehu. To je znak zahvalnosti i priznanja za ono što radimo.
Otkrivanje talenta i strasti kod ljudi
Snaga naše organizacije proizilazi iz veština i svestranosti članova našeg tima i poslovnih partnera, uz rešavanje problema i ostvarivanje novih ideja.
Predvodimo
Toyota će biti predvodnik. Prihvatićemo prilike i ulagati u budućnost.
Budućnost mobilnosti
Razvijaćemo nove vidove transporta i tražiti bolje načine da spojimo tehnologiju i ljude.
Najbezbedniji i najodgovorniji načini za kretanje ljudi
Bezbednost je prioritet broj jedan – i to važi za naše zaposlene, i za naše kupce. Ništa nije značajnije.
Stalne inovacije
Naš cilj glasi: “Uvek bolji automobili”. Kontinuirano preispitujemo sebe, uvodimo nove tehnologije i ostajemo ispred konkurencije.
Bolji život za ceo svet
Uz pomoć našeg koncepta monozukuri, stvorićemo radna mesta, razvijati ljude i dati doprinos društvu.