Plan razvoja naše tehnologije spaja veliki broj ekoloških tehnologija za čistiju i ekonomočniju mobilnost, obuhvatajući hibrid-električne, plug-in hibrid-električne, električne baterije i električne gorivne sisteme. Svaka od ovih tehnologija približava nas bliže cilju, a to je stvaranje vrhunskog eko automobila. Do 2050. nameravamo da smanjimo CO2 emisiju naših automobila za 90% u poređenju sa nivoom iz 2010. godine.
Ta strategija se zasniva na ubrzanju razvoja i popularizaciji elektrifikovanih vozila – hibrid-električnih, plug-in električnih, sa gorivnim ćelijama i električnih vozila na baterije. Oko 2025. godine svaki Toyotin i Lexusov model biće ili isključivo električno vozilo, ili će biti dostupna sa elektro pogonom kao opcijom.
Te namere realizovaćemo bržom popularizacijom elektrifikovanih vozila, sa planom da na put izađe više od 5,5 miliona naših vozila svake godine. Od tog broja, naš cilj do 2030. je najmanje milion vozila sa nultom emisijom.
Da bismo to i postigli, računamo na naše vodeće iskustvo koje imamo u auto industriji, sa prodatih više od 15 miliona elektrifikovanih vozila širom sveta, još od trenutka kada smo hibrid-električnu tehnologiju predstavili na modelu Toyota Prius 1997. godine. Sa neprestanim proširivanjem znanja i iskustva i praćenjem načina na koji kupci biraju i koriste svoj automobil, spremni smo da ponudimo tehnička unapređenja za još bolje vozila, koja će imati bolje ekološke osobine, sa snažnim izgledom koji kupci žele.
Naš mnogostruko nagarađivani hibridni pogonski sistem Hybrid Synergy Drive je ključna tehnologija koju koristimo za sve različite pogonske motore. Činjenica da se radi o modularnom rešenju znači da se lako može prilagoditi za različite tipove vozila. U plug-in električnim vozilima uglavnom se primenjuje bez izmena, ali koristi snažnije baterije koje se mogu puniti iz spoljnih izvora. U električnim vozilima sa baterijama njegova primena je jednostavnija jer nema benzinskog motora, uz snažniji elektro motor. U električnim hibridima sa gorivnim ćelijama benzinski motor je zamenjen nizom gorivnih ćelija, koje proizvode struju iz vodonika, bez štetne emisije iz auspuha.