Iako razvijamo nova i uzbudljiva alternativna goriva i motore, ulažemo i u naše čistije i efikasnije, konvencionalne benzinske i dizel motore.
Konvencionalni motori
Uloga konvencionalnog motora
Motor sa unutrašnjim sagorevanjem i dalje je najpopularniji način pokretanja automobila, i nastaviće da igra tu ulogu u narednih 20 do 30 godina. U okviru našeg Ekološkog izazova 2050, zacrtali smo smanjenje od 90% emitovanja CO2 u odnosu na vozila iz 2010. godine, što zahteva značajno unapređenje performansi konvencionalnog motora. Ujedno, cilj je da sledeća generacija vozila sa nultom emisijom CO2 bude široko dostupna.
Ulažemo u metode i tehnologije koje nam pomažu da svaku kap goriva maksimalno iskoristimo i da dođemo do najnižeg nivoa emisije naših benzinskih i dizel motora. Naši motori nove konstrukcije obezbeđuju najbolji odnos između performansi i ekonomičnosti, jer su bazirani na našem znanju i iskustvu koje smo stekli tokom razvoja hibridnih pogonskih sistema, pri čemu kombinujemo vrlo ekonomičan benzinski agregat sa električnim motorom.