Odaberite

Ekološka održivost

Saznajte na koje načine čiinimo mobilnost održivom.

Održivost je u centru pažnje svega što radimo. Usmereni smo na stvaranje još boljih automobila koji ljudima omogućavaju čistiji i bezbedniji život, uz manje stresa i više povezivanja. Nastojimo da stvorimo mobilna rešenja za budućnost, povezujući ljude, vozila i gradove kako bismo suštinski smanjili gužve i zagađenje.

Želimo da pokrećemo svet biznisa koji je profitabilan, održiv, ujedno i savršen za rad. Održivost je polazište našeg poslovanja u Toyoti, kao što je poznato iz našeg projekta 2011 Global Vision.

Cilj nam je da obezbedimo proizvode i usluge koji poštuju planetu i obogaćuju život ljudi u zajednicama u kojima rade. Objavili smo 2015. godine Toyota ekološki izazov 2050, kako bismo krenuli u susret društvu u kojoj ljudi, automobili i priroda mogu biti u skladu.     

Danas se automobilska industrija susreće sa većim izazovima nego ikada ranije. Zato je održivost deo rešenja. Rastuće zagađenje u gradovima dovelo je do strožijih međunarodnih i nacionalnih propisa, kojima se postavljaju uslovi da vozila budu ekološki još prihvatljivija tokom celog životnog veka. Istovremeno, društvo i donosioci odluka traže da automobili budu još bezbedniji, bolje povezani i sa mogućnošču da komuniciraju sa okruženjem.

Mi u Toyoti izlazimo u susret svim poslovnim izazovima, koristeći ih kao šansu da unapredimo i poboljšamo sopstveno poslovanje.

Mobilnost za sve

Naš održivi pristup je usmeren na “Još bolju mobilnost za sve”. Želimo da stvorimo nove mogućnosti za naše kupce. Promenimo život nabolje, i dođemo do novih otkrića. Verujemo da je sve moguće uvek kada možete da se krećete. Naša akcija “Pokrenite svoje nemoguće” objašnjava našu viziju: društvo široke mobilnosti za sve, uključujući starije, kao i osobe sa posebnim potrebama. Moblnost mora biti dostupna svakome.

Saradnja, komunikacija i zajednica

 

Toyota Motor Europe ima dugu tradiciju podsticanja lokalne proizvodnje, pružajući opštu dobrobit i mogućnost zapošljavanja, i razvijajući znanja u našim zajednicama. Danas sa ponosom možemo da kažemo da smo u Evropi dobar primer u lokalnim zajednicama, sa 20.000 zaposlenih, 9 proizvodnih pogona, istraživačko-razvojnih i dizajnerskih centara, kao i 29 prodajnih i marketinških organizacija koje pokrivaju 53 države, a 8 od 10  modela koji se prodaju u Evropi proizvode se lokalno.

Osim što radimo na viziji društva, shvatamo da te zajednice imaju i svoja očekivanja od nas. Kako bismo izašli u susret i ispunili te zahteve, slušamo ih i sarađujemo sa svim svojim partnerima kako bismo shvatli njihove potrebe. Radimo na dugotrajnom partnerstvu sa zajednicama, usmereni smo na stalno poboljšanje našeg lanca proizvodnje i snabdevača, u saradnji sa našim zaposlenima i dobavljačima. Uz zajedničku podršku, otvorenu razmenu mišljenja i deleći najbolja iskustva, želimo da nas naši dobavljači snabdevaju na najkvalitetniji način, kako bi ostali konkurentni. 

Čvrsta osnova za održiv rast

Verujemo da ćemo koristeći svoje sposobnosti nastaviti održiv rast, i doprineti razvoju evropske ekonomije. Želimo da stvorimo bolju zajednicu i društvo. Stavljajući ljude u prvi plan svega što radimo, nastojimo da zaista dođemo do održivog društva, u harmoniji sa ljudima i prirodom.