Skip to Main Content (Press Enter)
Odaberite

Ekološka održivost

Saznajte na koje načine čiinimo mobilnost održivom.
Ekološka održivost

Održivost je u centru pažnje svega što radimo. Usmereni smo na stvaranje još boljih automobila koji ljudima omogućavaju čistiji i bezbedniji život, uz manje stresa i više povezivanja. Nastojimo da stvorimo mobilna rešenja za budućnost, povezujući ljude, vozila i gradove kako bismo suštinski smanjili gužve i zagađenje.

Želimo da pokrećemo svet biznisa koji je profitabilan, održiv, ujedno i savršen za rad. Održivost je polazište našeg poslovanja u Toyoti, kao što je poznato iz našeg projekta 2011 Global Vision.

Cilj nam je da obezbedimo proizvode i usluge koji poštuju planetu i obogaćuju život ljudi u zajednicama u kojima rade. Objavili smo 2015. godine Toyota ekološki izazov 2050, kako bismo krenuli u susret društvu u kojoj ljudi, automobili i priroda mogu biti u skladu.     

Danas se automobilska industrija susreće sa većim izazovima nego ikada ranije. Zato je održivost deo rešenja. Rastuće zagađenje u gradovima dovelo je do strožijih međunarodnih i nacionalnih propisa, kojima se postavljaju uslovi da vozila budu ekološki još prihvatljivija tokom celog životnog veka. Istovremeno, društvo i donosioci odluka traže da automobili budu još bezbedniji, bolje povezani i sa mogućnošču da komuniciraju sa okruženjem.

Mi u Toyoti izlazimo u susret svim poslovnim izazovima, koristeći ih kao šansu da unapredimo i poboljšamo sopstveno poslovanje.

Mobilnost za sve

Mobilnost za sve

Naš održivi pristup je usmeren na “Još bolju mobilnost za sve”. Želimo da stvorimo nove mogućnosti za naše kupce. Promenimo život nabolje, i dođemo do novih otkrića. Verujemo da je sve moguće uvek kada možete da se krećete. Naša akcija “Pokrenite svoje nemoguće” objašnjava našu viziju: društvo široke mobilnosti za sve, uključujući starije, kao i osobe sa posebnim potrebama. Moblnost mora biti dostupna svakome.

 

Mobilnost za sve

Saradnja, komunikacija i zajednica

 

Toyota Motor Europe ima dugu tradiciju podsticanja lokalne proizvodnje, pružajući opštu dobrobit i mogućnost zapošljavanja, i razvijajući znanja u našim zajednicama. Danas sa ponosom možemo da kažemo da smo u Evropi dobar primer u lokalnim zajednicama, sa 20.000 zaposlenih, 9 proizvodnih pogona, istraživačko-razvojnih i dizajnerskih centara, kao i 29 prodajnih i marketinških organizacija koje pokrivaju 53 države, a 8 od 10  modela koji se prodaju u Evropi proizvode se lokalno.

Osim što radimo na viziji društva, shvatamo da te zajednice imaju i svoja očekivanja od nas. Kako bismo izašli u susret i ispunili te zahteve, slušamo ih i sarađujemo sa svim svojim partnerima kako bismo shvatli njihove potrebe. Radimo na dugotrajnom partnerstvu sa zajednicama, usmereni smo na stalno poboljšanje našeg lanca proizvodnje i snabdevača, u saradnji sa našim zaposlenima i dobavljačima. Uz zajedničku podršku, otvorenu razmenu mišljenja i deleći najbolja iskustva, želimo da nas naši dobavljači snabdevaju na najkvalitetniji način, kako bi ostali konkurentni. 

Čvrsta osnova za održiv rast

Čvrsta osnova za održiv rast

Verujemo da ćemo koristeći svoje sposobnosti nastaviti održiv rast, i doprineti razvoju evropske ekonomije. Želimo da stvorimo bolju zajednicu i društvo. Stavljajući ljude u prvi plan svega što radimo, nastojimo da zaista dođemo do održivog društva, u harmoniji sa ljudima i prirodom. 

Čvrsta osnova za održiv rast