Održivost je u centru pažnje svega što radimo. Usmereni smo na stvaranje još boljih automobila koji ljudima omogućavaju čistiji i bezbedniji život, uz manje stresa i više povezivanja. Nastojimo da stvorimo mobilna rešenja za budućnost, povezujući ljude, vozila i gradove kako bismo suštinski smanjili gužve i zagađenje.
Želimo da pokrećemo svet biznisa koji je profitabilan, održiv, ujedno i savršen za rad. Održivost je polazište našeg poslovanja u Toyoti, kao što je poznato iz našeg projekta 2011 Global Vision.
Cilj nam je da obezbedimo proizvode i usluge koji poštuju planetu i obogaćuju život ljudi u zajednicama u kojima rade. Objavili smo 2015. godine Toyota ekološki izazov 2050, kako bismo krenuli u susret društvu u kojoj ljudi, automobili i priroda mogu biti u skladu.
Danas se automobilska industrija susreće sa većim izazovima nego ikada ranije. Zato je održivost deo rešenja. Rastuće zagađenje u gradovima dovelo je do strožijih međunarodnih i nacionalnih propisa, kojima se postavljaju uslovi da vozila budu ekološki još prihvatljivija tokom celog životnog veka. Istovremeno, društvo i donosioci odluka traže da automobili budu još bezbedniji, bolje povezani i sa mogućnošču da komuniciraju sa okruženjem.
Mi u Toyoti izlazimo u susret svim poslovnim izazovima, koristeći ih kao šansu da unapredimo i poboljšamo sopstveno poslovanje.