Odaberite

Dakar reli

Toyota na Dakar reliju duže od 40 godina
Ekstremni tereni i neverovatne brzine. Nikada nismo mogli da se odupremo privlačnosti Dakara, najteže trke na svetu. Sada kao deo Svetske serije šampionata u reliju (W2RC), uspeh na Dakaru traži više od brzine. Kvalitet, izdržljivost i pouzdanost vitalni su faktori.

Naša beskrajna želja da pravimo sve bolje automobile

Zato se i takmičimo – da u neprestanoj potrazi pravimo sve bolje automobile, ali ne samo za sport. Ubrzo posle sveukupne pobede na iscrpljujućem reliju Dakar 2022, Toyotina legendarna snaga će ponovo biti predstavljena sa potpuno novim automobilom, pobednikom Dakara, modelom GR DKR Hilux T1+, koji se takmiči i na pet trka FIA šampionata W2RC tokom 2022. godine. Veći, jači i čvršći, novi Hilux će biti vozilo koje je izabrala ekipa TOYOTA GAZOO Racing Team sa četiri posade, uključujući Nasera ​​Al-Atijaha (Nasser Al-Attiyah), koji je dokazao sve prednosti Toyote Hilux pobedivši na reliju Dakar 2022, uz pobedu koju je doneo Toyoti 2019. godine.

Toyota u Svetskom šampionatu u reliju

Svetsko prvenstvo u reli seriji (W2RC) održava se od 2022. godine. Reli Dakar nije samo jedna od najtežih automobilskih trka na svetu, već je to i prva runda u toj seriji od pet takmičenja. Od spektakularnih peščanih dina Bliskog istoka do sušnog šipražja centralne Azije i Kazahstana, W2RC pred TOYOTA GAZOO Racing tim postavlja jedinstvene izazove i predstavlja pravi test za GR DKR Hilux T1+ kao pobedniku na Dakaru.

Galerija fotografija sa nedavnih reli takmičenja

„Nastavićemo da pravimo sve bolje automobile savlađujući različite puteve i terene širom sveta."

Akio Toyoda

Prekaljen na Dakaru

Testirano u najtežim okruženjima, od strane najposvećenijih profesionalaca. Preuzimamo sva iskustva i znjanja dobijenih sa Dakar relija i dovozimo ih na vaš parking. Od pustinjskih dina do gradskih brežuljaka, novi Hilux pomera granice u potrazi za pravljenjem još boljih automobila.

  • Toyota GR DKR Hilux T1+

    Model Toyota  Dakar  Hilux  ima centralno postavljen motor,  veći  ograničavač protoka vazduha,  snažniji  pogon  i izmenjeno podešavanje ogibljenja, što mu obezbeđuje odličnu usklađenost između balansa mase karoserije i upravljanja.

    • Motor TT 3,5 l, V6
    • Snaga 298 KS / Obrtni moment 660 Nm
    • Šestostepeni sekvencijalni Sadev menjač
    • Pogon na svim točkovima
  • Toyota Dakar Land Cruiser

    • Dizel motor 4,4 l, V8
    • Snaga 300 KS / Obrtni moment 800 Nm
    • Šestostepeni automatski menjač
    • Stalni pogon na svim točkovima