Radimo za druge
Svakodnevno nastojimo da želje naših kupaca i zainteresovanih strana budu u središtu naših napora. Stavljajući se u položaj drugih, prevazilazimo nemoguće.
Svakodnevno nastojimo da želje naših kupaca i zainteresovanih strana budu u središtu naših napora. Stavljajući se u položaj drugih, prevazilazimo nemoguće.
Uvek razmišljamo o tome gde bi nas sadašnji posao modao odvesti i kako utiče na one oko nas. Mi sa ponosom i poštenjem pravimo put ka svojim ciljevima.
Lično zainteresovani za sve, postavljamo pitanja kako bismo otkrili šta pokreće važne događaje. Ovaj način razmišljanja rađa nove ideje.
Ljudi instinktivno osećaju stvari na način na koji mašine ne mogu. Objedinjujemo hladne činjenice i podatke dok lično vidimo, osećamo i tumačimo situaciju, vežbajući Genchi Genbutsu* da bismo brzo otkrili najkreativnija i najbolja rešenja.
Danas, i svakog dana, preuzimamo odgovornost da usavršimo svoja znanja, a jedne druge obogatimo srcem, umom i telom kako bismo zadovoljili rastuće potrebe naših kupaca.
Verujemo u prirodnu sposobnost ljudi da promene stvari na bolje. Svako poboljšanje, bez obzira na obim, vredno je. Podstičući kako postepeno tako i napredno inovativno razmišljanje, nastojimo da evoluiramo uz Kaizen*, nikada ne prihvatajući status kvo.
Fokusirajući se na ono što je bitno, eliminišemo otpad i pažljivo upravljamo našim resursima kako bismo stvorili prostor za razvoj. Ovo je osnova za angažovanje i negovanje novih ideja za budućnost.
Pozdravljamo konkurenciju, bez ega. To nas podstiče da poboljšamo i bolje služimo kupcima i društvu, stvarajući još više vrednosti i bolje iskustvo.
Nijedan posao nije samodovoljan. Nijedan posao nije poduhvat samo jedne osobe. Maksimalno koristimo različita gledišta+B80, pretvarajući razlike u snagu kao jedan tim. Uz nezaobilazno poštovanje prema ljudima, stvaramo okruženje u kojem se svi osećaju dobrodošlo, bezbedno, gde se čuju sva mišljenja, i svako može da doprinese postizanju predviđenih ciljeva.
Svoje postojanje dugujemo našim kupcima, članovima, partnerima, ulagačima, zainteresovanim stranama i zajednicama. Kažemo „hvala“ svima koje danas sretnemo.
TME nastoji da posluje po najvišim standardima integriteta. Toyotin kodeks ponašanja obezbeđuje osnovne stavove neophodne za ljude koji rade u kompaniji i društvu, pružajući primere osnovnog ponašanja. Takođe, kodeks detaljno opisuje šta se traži od zaposlenih i šta treba imati na umu. Uz Toyota način 2020, od suštinskog je značaja da svaki zaposleni sprovodi vodeća načela u Toyoti i ispunjava svoje društvene odgovornosti.