- Potpuno nov baterijski električni model C-HR+ biće centralni model u Toyotinoj BEV SUV ofanzivi
- Održava kupe-SUV profil standardne Toyote C-HR u privlačnom, elegantnom dizajnu koji naglašava snažnu dinamiku vožnje
- Element „+” (plus) u nazivu označava dodatnu svestranost i praktičnost modela i jedinstvene akreditive BEV pogonskog sklopa
- Kabina i prtljažni prostor „klase iznad” obezbeđuju udobnost, komoditet i praktičnost
Svetska premijera potpuno nove električne Toyote C-HR+
- e-TNGA BEV filozofija i posvećenost u finom podešavanju sistema oslanjanja i upravljanja pružaju autentičan fun-to-drive karakter s vrhunskom dinamikom vožnje
- Širok izbor za kupce obezbeđen je opcijama baterija od 57,7 kWh i 77 kWh i verzijama s prednjim i pogonom na sve točkove
- C-HR+ u AWD verziji biće jedan od najmoćnijih modela u Toyotinoj evropskoj paleti, za koji se očekuje da će isporučivati 343 KS / 252 kW i imati ubrzanje 0-100 km/h za samo 5,2 sekunde*
- Lansiranje na odabranim evropskim tržištima počeće krajem 2025. godine, dajući Toyoti snažno prisustvo u srcu kritičnog C-SUV BEV tržišta
Potpuno novi model sopstvenog karaktera i nastupa
Iako je inspirisan Toyotom C-HR, vozilom koje nastavlja da bude izuzetno uspešno u privlačenju novih kupaca brendu, C-HR+ je nedvosmisleno poseban model za sebe. Izgrađen je na Toyotinoj e-TNGA filozofiji za baterijska električna vozila i ima jedinstvenu karoseriju i unutrašnjost. Poseduje čist, vitalan izgled koji je u osnovi jednostavan, ali ima jak emocionalni kvalitet da privuče i srce i um.
Stajling automobila naglašen je karakterističnim linijama: oštro definisanim pozadi, glatko se stapajući s prednjim dizajnom.
Izgled je jednako prepoznatljiv nazad, opet sa širokim stavom i sofisticiranim full-LED zadnjim kombinovanim svetlima. Strmi ugao zadnjeg stakla i fino integrisan spojler daju dodatni naglasak dinamičnom izgledu.
Unutrašnji prostor “klase iznad”
Enterijer je moderan i dinamičan, stvarajući osećaj otvorenosti i dobrodošlice, s ambijentalnim osvetljenjem koje dodaje notu sofisticiranosti. U okviru ukupne dužine karoserije od 4.520 mm, međuosovinsko rastojanje se proteže na 2.750 mm. To pomaže da se obezbedi prostran smeštaj s izdašnim prostorom za glave i razmakom od 900 mm između prednje i zadnje strane. Rezultat je veći prostor u kabini nego što se obično očekuje od SUV-a C segmenta.
Snaga i performance
Toyota C-HR+ neće biti jedna ponuda za sve. Prepoznajući različite potrebe i prioritete kupaca, Toyota će ponuditi dve različite opcije baterija. Jedinica od 57,7 kWh (bruto kapacitet) biće ekskluzivna za verziju s pogonom na prednje točkove, a baterija većeg kapaciteta od 77 kWh biće dostupna i za pogonske agregate s prednjim i pogonom na sve točkove. Ova širina izbora pomoći će Toyoti da dostigne široku bazu kupaca na C-SUV tržištu.
Maksimalni domet prema WLTP ciklusu vožnje je do 600 kilometara (probna vrednost do homologacije), u zavisnosti od nivoa opreme i pogonskog sklopa.
Karakteristično glatke, tihe i prefinjene performanse Toyotinog električnog vozila biće poboljšane impresivnom snagom. Zapravo, van automobila iz GR ponude, ovo će biti najmoćniji model u Toyotinoj evropskoj gami.
Očekuje se da će AWD verzija isporučiti neverovatnih 343 KS / 252 kW, omogućavajući ubrzanje 0-100 km/h za samo 5,2 sekunde*. Varijanta s pogonom na prednje točkove i baterijom od 57,7 kWh nudiće 167 KS / 123 kW; izbor za bateriju od 77 kWh povećava snagu na 224 KS / 165 kW.
Opcioni pogon na sva četiri točka potvrđuje status Toyote C-HR+ kao autentičnog SUV-a. Sistem poboljšava prianjanje i vuču i pomaže da se iskoristi dodatni obrtni moment i snaga koji su karakteristični za BEV. Ovo doprinosi i bezbednosti i većem užitku u vožnji.
Energetski efikasne performanse podržane su optimizovanom aerodinamikom sa siluetom vozila, krovnim spojlerom i zadnjim delom “pačijeg repa”, koji su svi proračunati za postizanje glatkog protoka vazduha preko i oko karoserije.
Kupci će ceniti novu funkciju prethodnog podešavanja za baterije koja će poboljšati performanse punjenja u većini uslova. Radi praktičnosti, ovim se može upravljati automatski ili ručno. Dodatne prednosti se dobijaju od toplotne pumpe koja štedi energiju za sistem klimatizacije i grejanja sedišta, upravljač i vetrobransko staklo.
Superiorno vozačko iskustvo
Nagrađivane dinamičke karakteristike i zabavan karakter za vožnju ključne su tačke privlačnosti za Toyotu C-HR+. Pored osnovne snage, čvrstine i agilnosti namenske BEV platforme, delovi sistema oslanjanja precizno su podešeni za novi model, uključujući fini tjuning opruga i amortizera i krutost stabilizatora. Električni servo upravljač je takođe remapiran za pravovremeni odziv.
Dobici na polju stabilnosti ostvareni su i kroz povećanu krutost karoserije i niži centar gravitacije u poređenju s Toyotom C-HR. Smanjen moment inercije doprinosi još agilnijem rukovanju.
Tehnologije za bezbednost i povezivanje
Napredni izgled i pogon Toyote C-HR+ usklađeni su s najnovijim tehnologijama za sveobuhvatnu bezbednost i povezivanje u vozilu.
Sve verzije imaju koristi od opsežnih Toyota T-Mate funkcija, uključujući Toyota Safety Sense aktivnu sigurnost i sisteme pomoći vozaču. Vožnja je učinjena bezbednijom i lakšom, s ranim otkrivanjem širokog spektra opasnosti od nezgoda i automatskim aktiviranjem kočenja, upravljanja i kontrole snage kada je potrebno da vozaču pomogne u izbegavanju udara.
Multimedijalni displej od 14 inča biće standardna karakteristika svih C-HR+ varijanti, čineći fokusnu tačku u dizajnu prednje kabine. Navigacioni sistem uključuje namensku funkciju EV koja izračunava rute sa pogodnim opcijama stanice za punjenje, u skladu sa stanjem napunjenosti baterije automobila i raspoloživim dometom vožnje.
Korišćenje MyToyota aplikacije omogućava vlasnicima da prate i upravljaju ključnim aspektima svog vozila, uključujući status punjenja, vreme punjenja, domet vožnje i podatke o korišćenju.
Vlasnički mir
Kupci, posebno oni koji prvi put kupuju BEV, mogu biti sigurni da Toyota C-HR+ ima sav kvalitet, izdržljivost i pouzdanost koji su zaštitni znak brenda. Ovo se ogleda u Programu za negu baterije koji svake godine pokriva bateriju do 10 godina starosti vozila ili do milion pređenih kilometara, podložno godišnjem pregledu baterije**.
*Svi podaci o performansama ostaju probni pre homologacije.
** Toyotino poverenje u kvalitet baterije ogleda se u garanciji da će zadržati najmanje 70% svog kapaciteta do 10 godina starosti vozila, pokrivenog originalnom garancijom za proizvodnju električnih vozila do osam godina starosti ili 160.000 kilometara, a s Programom za održavanje baterije do 10 godina starosti vozila ili milion pređenih kilometara koji se aktivira godišnjim EV “zdravstvenim” pregledom (u skladu s uslovima za različite zemlje i tržišta).