Od svog lansiranja, Toyota C-HR prepoznata je po svom revolucionarnom dizajnu i jedinstvenom identitetu. Sada je Toyota spremna da podeli viziju o tome kako će podići letvicu, unoseći još više uzbuđenja i smelosti u kultni C-SUV
Sajam automobila u Parizu oktobra 2014. bio je prvi nagoveštaj da Toyota priprema lansiranje potpuno novog tipa automobila C segmenta - upravo tada je svet otkrio „Toyotu C-HR concept“. Samo nešto više od dve godine kasnije, ovaj koncept će postati stvarnost. Modelom C-HR, Toyota je predstavila automobil koji nije bio spreman na kompromis, i nije imao bojazan da se izdvoji od drugih, baš kao i ljudi koji bi ga vozili.
Sada, 2022. godine, postavljen je novi izazov: kako Toyotu C-HR unaprediti još više? Na koji način opet podstaknuti divljenje i oduševljenje kod onih koji već poznaju i vole Toyotu C-HR zbog njene smelosti, provokativnosti i zabave koju pruža?
Predstavljamo Toyotu C-HR Prologue. Siguran znak da će Tojota sve obećano i ostvariti. I više od toga.
Priča o evropskom nastajanju
Sadašnja generacija modela Toyota C-HR rođena je u centru ED², Toyotinom evropskom sedištu za razvoj dizajna, smeštenom u južnoj Francuskoj, odakle u novi život kreće i Toyota C-HR Prologue. Zato se ED² našao pred velikim i ambicioznim izazovom – kako nadmašiti ono što je već postignuto.
Obećano, ispunjeno
„Naša misija bila je da kopamo duboko, da idemo dalje nego što smo ikada ranije išli. Zaista se radujemo isporuci naše nove Toyote C-HR”.
Lance Scott, direktor dizajna/direktor u Toyotinom dizajnerskom razvojnom centru u Evropi (Toyota European Design Development - ED2)
Budućnost dolazi s novim pristupom
Toyota C-HR Prologue je prva – ali vrlo stvarna – vizija automobila za kojom će se na putevima širom Evrope uskoro svi okretati. Mnogo više od jednostavnog koncepta, Toyotin C-HR Prologue jasno pokazuje da Toyota ostaje verna onome što je Toyotu C-HR učinilo uspešnom. Izvanredan automobil je spreman da privuče još više pažnje.