· Toyota Motor Europe (TME), u skladu s velikom potražnjom od strane kupaca, prodala je 1.076.300 vozila u periodu januar-decembar 2021. godine, što je rast od osam odsto, i tako znatno prevazišla ukupan rast stabilizovanog tržišta koji je iznosio jedan odsto na godišnjem nivou
· Brend Toyota popeo se na drugo mesto po prodaji putničkih automobila u Evropi
· Rezultati podstaknuti velikom potražnjom za Toyotinim i Lexusovim automobilima s brojnim tehnologijama i elektrifikovanom gamom modela
· TME dostigla je planirane ciljeve emisije CO2 u Evropskoj uniji i Velikoj Britaniji(1)
Toyota Motor Europe(2) saopštila je da je tokom 2021. godine prodala 1.076.300 Toyotinih i Lexusovih vozila, čime je ponovo nadmašila ukupan rast prodaje na automobilskom tržištu koje se stabilizovalo posle problema izazvanih pandemijom i nestašicom poluprovodnika. Tokom navedenog perioda, ukupan tržišni udeo Toyote Motor Europe porastao je za 0,4 procentnih poena, na 6,4%, što je rekordan rezultat u istoriji kompanije, nastavljajući trend ukupnog rasta za 1,4 odsto od 2018.
Ovim rezultatom Toyota je po prvi put postala drugi najprodavaniji brend putničkih automobila u Evropi. Ključni deo ovog uspeha može se pripisati rekordno visokoj potražnji kupaca za Toyotine modele s niskim emisijama CO2, koji obuhvataju široku ponudu vozila s električnim baterijama, električnim gorivnim ćelijama, kao i plug-in hibridno-električnih i hibridno-električnih vozila. Prodaja od 623.777 hibridnih Toyotinih vozila, što je povećanje od +19% u odnosu na prethodnu godinu, predstavljala je 58% ukupnog obima isporučenih hibrida, i 70% u zapadnoj Evropi.