· Toyota Motor Europe nagoveštava planove za budućnost dajući prodavcima glavnu ulogu, kako bi kupcima preneli iskustvo koje pruža brend
· Novi evropski dizajn izložbenog prostora predstavljen je u Toyotinom prodajnom centru u Eragni-sur-Oise (Francuska), gde su, na jednom mestu, objedinjeni svi proizvodi brenda, kao i usluge za mobilnost, pružajući kupcima potpuno novo iskustvo
· Prostor izložbenog salona dizajniran je oko središta namenjenog kupcu i deo je Toyotine misije “Beyond Zero”, kako bi se kupcima omogućilo nezaboravno iskustvo
Toyota Motor Europe predstavila je viziju budućnosti svoje evropske prodajne mreže na novoj lokaciji u Eragni-sur-Oise, u Francuskoj. Time je potvrđena ključna uloga Toyotinih prodavaca koji kupcima pružaju nenadmašno iskustvo brenda, čime sve više postaje kompanija za mobilnost.
Toyotin pristup u potpunosti je usaglašen s njenom važnom misijom „Beyond Zero”, i tako pruži nezaboravna iskustva kupcima, odgovarajući na sve njihove potrebe. Predstavljanje novog koncepta izložbenog prostora oživljava novi vizuelni identitet brenda, s dizajnom enterijera organizovanog oko „korisničkog središta“ – životnog prostora u kojem će kupci komunicirati s brendom, kako digitalno, tako i neposredno sa stručnjacima za prodaju.