- Prototip koji pokreće motor s unutrašnjim sagorevanjem na vodonik, predstavlja još jednu alternativu za dostizanje nulte emisije
- Ubrzani razvoj potvrđen na automobilskim takmičenjima doneo je veoma ohrabrujuće rezultate
- Prostorom za pet putnika i njihov prtljag obezbeđuje se svakodnevna praktičnost
- Zimska testiranja biće obavljena u severnom delu Japana
U svetu krajnje različitih zahteva kupaca i situacije na automobilskom tržištu, Toyotin pristup neutralnosti ugljenika jeste da razvije i ponudi više različitih tehnologija za podršku kupcima i njihovoj potrebi za dostizanjem nulte emisije.
Ovaj pristup zasnovan na brojnim tehnologijama – koji kao rešenja uključuje električnu bateriju i električnu energiju s gorivnim ćelijama, kao i plug-in hibridno-električne i hibridno-električne automobile – nudi mogućnost Toyotinim kupcima, sada u više od 170 zemalja i regiona širom sveta, da već danas smanje svoj ugljenični otisak, bez obzira na okruženje i njihove svakodnevne potrebe.
Takođe, Toyota čvrsto veruje da je još uvek prerano da se opredeli za samo jedno rešenje s nultom emisijom i, stoga, istovremeno razvija vodonične gorivne ćelije i tehnologiju sagorevanja vodonika zajedno s baterijskom električnom tehnologijom.